دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

فرم دهی لب با ژل

فهرست موضوعات

لب ها شکل ها و اندازه های متفاوتی دارند، اما تمام افراد از ظاهر لب های خود راضی نیستند. برخی از بیماران برای افزایش حجم لب، فیلرهای لب را ترجیح می دهند، زیرا شکل طبیعی و برجستگی خود لب را افزایش می دهند. زمانی که فیلرهای پوستی به بخش های خاصی از لب ها تزریق می شوند، حجم و شکل لب ها مطابق میل بیمار افزایش پیدا می کند.

ژل های لب چگونه عمل می کنند؟

فیلرهای لب، نوعی فیلر پوستی هستند که به طور ویژه برای افزایش حجم لب ها یا رفع چین و چروک در ناحیه ی ظریف اطراف دهان طراحی شده اند. این فیلرها انواع مختلفی دارند، اما تمام آنها عملکرد مشابهی دارند. این فیلرها فوراً حجم لب ها را بیشتر می کنند و کلاژن سازی طبیعی در ناحیه مورد نظر را تقویت می کنند.

فیلرهای لب به نقاط خاصی از لب ها با دقت تزریق می شوند تا نتایج دلخواه بیمار به دست آید. این فیلرها را تا حد امکان می توان نزدیک به شکل دلخواه بیمار درآورد. تأثیر فیلرهای لب به جز نوع خاص فیلر مورد استفاده، به مقدار فیلر مورد استفاده و محل تزریق آن نیز بستگی دارد.

فیلرهای لب چگونه عمل می کنند؟

بهترین فیلر برای لب ها چیست؟

فیلرهای هیالورونیک اسید، معروف ترین نوع فیلرهای لب هستند، زیرا استفاده از آنها آسان است و ایمن هستند. این فیلرها، غلظت های مختلفی دارند که تزریق کننده ها آنها را باید به شکل لبهای بیمار در آورند و ساختار بهتری به ناحیه ی مورد نظر دهند. در برخی از موارد، تزریق کنندگان حرفه ای ممکن است از بیش از یک نوع فیلر برای دستیابی به نتایج دقیق تر استفاده کنند.

 صرف نظر از نوع فیلر مورد استفاده برای افزایش حجم لب، باید به یاد داشته باشید که هیچ نوع فیلر لبی، دائمی نیست. اکثر فیلرها از چند ماه تا چند سال ماندگاری دارند.

آیا می توانم از فیلر برای بزرگتر کردن لب های طبیعی استفاده کنم؟

فیلرهای لب، بهترین انتخاب برای افرادی هستند که به سادگی می خواهند شکل طبیعی لب های خود را مقداری بزرگتر کنند. این تزریق ها مقداری حجم به لب ها اضافه می کنند، به طوری که بیش از حد بزرگ نشوند و طبیعی به نظر برسند. تزریق کنندگان ممکن است برای رسیدن به نتایج چشمگیرتر، مقدار فیلر بیشتری تزریق کنند.

آیا ژل لب برای افرادی سن بالا مناسب است؟

پیری یکی از علل احتمالی باریک شدن لب ها می باشد. با بالارفتن سن، بدن کلاژن و الاستین بیشتری از دست می دهد. این دو نوع پروتئین مورد استفاده در بدن به صافی پوست و حجیم بودن لب ها کمک می کند. فیلرها ی لب، یک راه حل عالی برای افزایش حجم باریکی لب های ناشی از پیری می باشد.

این مشکل نیازی به جراحی پلاستیک ندارد و نتایج آن فوراً قابل مشاهده هستند. ماده ی مورد استفاده در تزریق فیلر نیز تولید کلاژن طبیعی بدن را تقویت می کند و منجر به نتایجی ماندگارتر حتی بعد از تجزیه فیلر توسط بدن می شود.

ژل لب برای افرادی سن بالا

انواع فرم دهی لب با ژل برای خانم ها

لب های طبیعی، شکل ها و اندازه های مختلفی دارند، اما فرم دهی لب با ژل در افزایش حجم شکل طبیعی آنها مؤثر است. در ادامه به چند مورد از رایج ترین مدل های فیلر لب اشاره شده که به شما در انتخاب نوع مناسب کمک می کند:

1)کلاسیک

این نوع فیلر لب، شکل طبیعی لب بیمار را با افزایش مقداری حجم بزرگتر می کند و یک انتخاب معروف برای افرادی است که بر اثر پیری ضخامت لب خود را از دست داده اند. این نوع فیلر، به سطوح لب ها تزریق می شود، به طوری که حجم بیشتری پیدا کنند و برجسته تر از حد طبیعی به نظر برسند.

2) پُر

مدل لب پُر مانند مدل کلاسیک به دلیل ظاهر طبیعی آن بسیار محبوب است. این مدل از مدل لب کلاسیک، حجیم تر است، اما برای افرادی مناسب است که می خواهند ظاهر طبیعی لب های خود را حفظ کنند و در عین حال اندازه ی آن را بزرگتر کنند.

3)گوشه های خارجی باریکتر

این مدل لب خاص، گوشه های خارجی لب ها را باریک نگه می دارد و حجم لب را به طرف مرکز بزرگتر می کند. مدل لب گوشه های خارجی باریکتر برای افرادی با لب های نازک طبیعی توصیه می شود که می خواهند لب های عریض تر و حجیم تری داشته باشند.

4) چاکدار

این نوع لب، حجیم است، اما هنوز خط طبیعی مرکز لب ها حفظ می شود. با توجه به سلیقه ی بیمار و شکل طبیعی لب، فیلر را می توان به لب بالا، لب پایین یا هر دو لب تزریق کرد. تزریق فیلر چاکدار برای افرادی مناسب است که می خواهند لب های چشمگیرتر و پف تری داشته باشند.

5) سه دکمه ای

این مدل لب، تمام برآمدگی های لب بالا را پر می کند. تزریق فیلر به هر یک از این برآمدگی ها باعث حجیم تر به نظر رسیدن لب ها می شود. این نوع لب برای افرادی مناسب است که می خواهند لب هایی پرتر و پف تر داشته باشند و قوس دو بخشی لب بالای آنها واضح تر باشد.

6) طاقچه ای

این مدل، حجم لب بالای بیمار را بیشتر می کند، به طوری که از روی لب پایینی مقداری بیرون بزند. این شکل خاص لب برای بیمارانی توصیه می شود که دهان کوچک و لب های باریک دارند و می خواهند لب های بزرگتری داشته باشند.

7) گال وینگ یا بال مرغ دریایی

شکل لب گال وینگ نسبت به دیگر مدل های لب زاویه دارتر است، زیرا تأکید آن روی قوس لب بالا می باشد. نامگذاری این مدل به دلیل شباهت آن به بالهای M شکل مرغ های دریایی به هنگام پرواز می باشد. این مدل لب برای بیمارانی توصیه می شود که لب های باریکی دارند و می خواهند دهان خود را بزرگتر نشان دهند.

8)سوسیسی

مدل لب سوسیسی، به جای تأکید بر قوس دو بخشی لب بالایی، به هردو لب ظاهری توپُر و کشیده تر می دهد. در این مدل، فیلر به هر دو لب بالا و پایین تزریق می شود تا حجم هر دو ناحیه افزایش پیدا کند.

ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید چقدر است؟

بسته به هر شرایط هر فرد و ناحیه تزریق شده بین ۶ الی ۱۸ ماه که معمولا در اکثر افراد ۱۲ ماه معمولا ماندگاری دارد.

الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

 

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر