دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

آیا هایفو سبب لاغری صورت می شود؟

فهرست موضوعات

برداشتن چربی های گونه، بدون جراحی و با استفاده از روش هایفو (سونوگرافی متمرکز با شدت بالا)، روشی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار موفقیت آمیز است و برای افرادی که مایل هستند صورتی باریک تر و لاغرتر، داشته باشند اما از روش های جراحی استفاده نکنند، مناسب است. یکی از مزیت های قابل توجه استفاده از روش هایفو، این است که نتایج آن پایدار هستند.

چربی های حذف شده برای همیشه از بین می روند و ناحیه تحت درمان، لاغرتر و متناسب تر خواهد شد. با این حال، باید توجه داشت که هایفو، برای کاهش وزن مناسب نیست. هایفو، یک روش غیر تهاجمی است که از فناوری اولتراسوند برای مشخص کردن و از بین بردن سلول های چربی استفاده می کند و ظاهری متناسب تر و خوش تراش تر، ایجاد می کند.

 برداشتن چربی های گونه

آشنایی با روش هایفو

هایفو، یک روش غیر جراحی است که از امواج اولتراسوند پر قدرت برای از بین بردن سلول های چربی  زیر پوستی استفاده می کند. در این روش، از یک ابزار برای این انتقال امواج به ناحیه مورد نظر با استفاده از چرخش آن ها در اطراف پوست استفاده می شود. امواج، به پوست نفوذ کرده و دمای سلول های چربی را بالا می برند که باعث تجزیه سلول های چربی می شود و جذب آن ها توسط مکانیزم های طبیعی بدن انجام می شود.

هایفو چگونه کار می کند؟

در این روش، از یک ابزار قابل حمل برای انتقال امواج اولتراسوند قوی به سلول های چربی زیر پوست در ناحیه مشخص شده، استفاده می شود. این امواج، از پوست عبور کرده و سلول های چربی به دلیل گرمای اعمال شده توسط این امواج متلاشی می شوند، و در نهایت توسط مکانیسم های طبیعی بدن جذب می شوند. این فرآیند بسته به اندازه ناحیه مورد نظر حدود ۳۰-۶۰ دقیقه طول می کشد و هیچ گونه درد یا ناراحتی ایجاد نمی کند.

یکی از مزیت های مهم هایفو این است، که این فرآیند اصلا تهاجمی نیست و به همین دلیل این روش حداقل زمان بهبودی را دارد (ممکن است حتی به زمان بهبودی هم نیاز نداشته باشد). اگرچه، ممکن است بیماران شاهد قرمزی و التهاب در ناحیه مورد نظر باشند، اما عموما این علایم ظرف چند ساعت یا چند روز پس از درمان، فروکش می کنند. علاوه بر این FDA، هایفو را به عنوان یک روش ایمن و موثر برای جذف چربی ها، تایید کرده است.

چه نتایجی را می توان از درمان با هایفو، انتظار داشت؟ پیش از درمان، جلسه مشاوره با ارائه دهنده خدمات برای شما با هدف بررسی اهداف شما از درمان، و ارزیابی اینکه آیا روش هایفو درمان مناسبی برای شما است یا نه، انجام خواهد شد. در طول پروسه درمان، شما روی تخت دراز می کشید و ارائه دهنده خدمات یک دستگاه قابل حمل دستی را بر روی محل تعیین شده جابجا کرده و امواج اولتراسوند پرقدرت را به پوست شما منتقل می کند و این امواج، سلول های چربی قرار گرفته زیر سطح پوست را تحت تاثیر قرار می دهند. به طور معمول، هایفو بدون درد است و بسته به اندازه ناحیه مورد نظر حدود ۳۰-۶۰ دقیقه طول می کشد.

پس از درمان، ممکن است با التهاب یا قرمزی خفیفی در ناحیه تحت درمان مواجه شوید که اغلب پس از چند ساعت یا چند روز، بهبود می یابد. در حالی که برخی از تغییرات ممکن است کاملا فوری آشکار شوند، اما برای جذب کامل سلول های چربی از بین رفته توسط بدن، اثرات کامل درمان معمولا چند هفته یا چند ماه ممکن است طول بکشد تا آشکار شوند.

هایفو چگونه کار می کند

مزایای هایفو

هایفو، مزیت های زیادی در ارائه نتایج پایدار و همیشگی دارد. از بین رفتن سلول های چربی همیشگی هستند و ناحیه مورد نظر ظاهری باریک تر و متناسب تر خواهد گرفت. با این حال، بسیار مهم است که بدانیم نباید به هایفو، به عنوان تکنیکی برای کاهش وزن اکتفا کنیم و این روش نمی تواند جایگزین رژیم غذایی متعادل و فعالیت های بدنی شود.

به طور خلاصه، برای افرادی که می خواهند چربی های گونه خود را با روش های غیر جراحی کاهش دهند، هایفو یک روش مطمئن و موثر، خواهد بود. هایفو یک تکنیک غیر تهاجمی است که از امواج اولتراسوند برای از بین بردن سلول های چربی زیر پوست استفاده می کند و منجر به ظاهری بهتر برای صورت شما می شود.

درمان کاملا بدون درد است و معمولا نیم ساعت تا یک ساعت طول می کشد.  نتایج این روش همیشگی است و از این رو، هایفو را به یک گزینه عالی برای افرادی تبدیل می کند که به دنبال بهبود ظاهر خود و داشتن ظاهری جوان تر و جذاب تر هستند، تبدیل می کند. اگر شما به دنبال حذف چربی های گونه با روش های غیر جراحی و با استفاده از هایفو هستید، برای دریافت بهترین نتایج ممکن، یا یک متخصص پوست مشورت کنید.


الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر