دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان
پوست، مو و زیبایی

آیا دستگاه ترمیا برای جای جوش موثر است؟

ترمیا RF یا فرکانس رادیویی، یک درمان غیر تهاجمی است که می تواند با تحریک تولید کلاژن و سفت کردن پوست، به بهبود ظاهر جای جوش کمک کند. گرمای کنترل شده از دستگاه RF بافت اسکار را هدف قرار می دهد که می تواند بافت و رنگ پوست را در طول زمان بهبود بخشد. همانطور که پوست منقبض و کشیده می شود، می توان دید که جای زخم های عمیق ناشی از جوش نیز کاهش می باید.

جای جوش چیست؟

جای آکنه نتیجه التهاب ناشی از آکنه است. منافذ آکنه متورم می شوند و در دیواره آنها شکستگی رخ می دهد. برخی از لکه های ناشی از جای جوش کوچک و کم عمق هستند و به سرعت بهبود می یابند. اما گاهی اوقات جای جوش ها، زخم های عمیق تری ایجاد می کند.

 مزیت دستگاه ترمیا برای جای جوش

ترمیا بهترین آر اف فرکشنال و نانو ابلیشن RF برای درمان انواع مشکلات پوستی اعم از آکنه و جای آکنه می باشد. انرژی بالای آر اف ترمیا  و ایجاد نانو ابلیشن میکروسوزن های آن، ضمن کمترین آسیب به اپیدرم و تمرکز درمان بر روی درم، امکان درمان از سطحی ترین تا عمیق ترین مناطق پوست را بهمراه داشته و قابلیت درمان موثر در نواحی گردن، دکلته، شکم، و کلیه نقاط بدن را خواهد داشت.

دستگاه ترمیا RF می تواند یک درمان موثر برای بیماران با پوست های مختلف باشد که به صورت کم تهاجمی می تواند زمان بهبودی را کاهش دهد. برخی می گویند که این درمان نسبت به روش های دیگر دارای حداقل درد، تحویل انرژی دقیق تر و جلسات درمانی کمتری است. در یک مطالعه، 95.5 درصد از افراد بهبود خفیف، متوسط ​​یا قابل توجهی را در نواحی درمانی خود پس از 12 هفته گزارش کرده بودند و 91 درصد از آنها این درمان را به دوستان خود نیز توصیه کرده بودند. برای آشنایی با سایر مزیت های شگفت انگیز این روش می توانید مقاله ترمیا چیست را بخوانید.

تماس تلفنی

منو

Search