دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

آیا بالا بردن ابرو با بوتاکس امکانپذیر است؟

فهرست موضوعات

 در گذشته اگر فردی می خواست لیفت ابرو انجام دهد، تنها راه آن انجام یک عمل جراحی زیبایی برای تنگ کردن و لیفت پوست اطراف ابرو ها بود. این عمل زیبایی علاوه بر هزینه های بالاتر و دوره ی نقاهت بیشتر، با خطر ایجاد زخم نیز همراه می باشد. بوتاکس یک روش درمانی جایگزین را در اختیار ما قرار داده است.

برای افرادی که از ظاهر گرفته و غمگین ابرو ها و چشمان خود خسته شده اند، پیشنهاد ما انجام عمل بوتاکس لیفت ابرو در یک کلینیک زیبایی می باشد. شاید با شنیدن «لیفت ابرو» به ابرو های بیش از حد کشیده شده و پرانتزی فکر کنید؛ اما یک تیم متخصص، با تجربه و دانش بالای خود همیشه یک نتیجه ی طبیعی و زیبا را به شما ارائه می دهد. برای اطلاع از طریقه ی عملکرد، مزایا و سایر اطلاعات مربوط به لیفت ابرو با بوتاکس، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

بوتاکس لیفت ابرو

لیفت ابرو با بوتاکس چیست؟

لیفت ابرو با بوتاکس که با نام لیفت ابرو نیز شناخته می شود، یک عمل بدون جراحی است که خطوط اخم بین ابرو ها را از بین می برد. در کیلینیک ما با به کار گیری بهترین بوتاکس های تأیید شده توسط FDA، ماهیچه های صورت شما لیفت شده و از شر حالت غمگین و خسته ی چهره ی خود خلاص می شوید.

بالا بردن ابرو با بوتاکس چگونه است؟

عمل زیبایی لیفت ابرو با بوتاکس با تزریق دقیق بوتاکس بین ابرو ها انجام می شود. شبرای صاف و یکدست شدن کل پوست، پزشک ما معمولاً همزمان با تزریق بوتاکس برای لیفت ابروها، تزریق کوچکی در ماهیچه های بالای ابرو و پیشانی نیز انجام می دهد. بوتاکس تزریق شده در ماهیچه های پیشانی منجر به کاهش فعالیت های عضلانی و به حداقل رسیدن ظاهر چین و چروک های پیشانی (مانند خطوط افقی پیشانی و خط اخم) می گردد.

ما در کلینیک زیبایی خود پیش از انجام این عمل زیبایی، ابتدا ظاهر نیمه ی بالایی چهره ی شما را به طور کامل بررسی می کنیم، تا بهترین نتیجه را با توجه به شرایط ویژه ی شما ارائه دهیم. یک متخصص با بررسی چهره ی شما متوجه خواهد شد که آیا شما برای باز تر کردن چشم ها به انجام تزریق های اضافی در گوشه ی ابرو ها نیز نیاز دارید یا خیر.

متخصصین ما توضیح می دهد: عمل زیبایی لیفت ابرو با بوتاکس شامل تزریق مستقیم بوتاکس درست در بین دو ابرو می شود. این کار باعث می گردد که ماهیچه های پیشانی، هدایت ابرو ها را به طور کامل به دست گرفته و با بالا آوردن ابرو ها، آنها را به جای اولیه و طبیعی خود بازگردانند. یک لیفت ابرو با بوتاکس می تواند بین یک الی سه میلی متر باشد. این اندازه به حالت طبیعی و کنونی ابرو های شما بستگی دارد. بیشتر مراجعه کنندگان، می توانند با تزریق های اضافه به طرفین ابرو های خود نیز حالت چهره ی خود را بهبود ببخشند.

مزایای بالا بردن ابرو با بوتاکس در مقابل لیفت های ابروی مرسوم و قدیمی چیست؟

لیفت ابروی سنتی یک عمل زیبایی جراحی (عمل تهاجمی) می باشد که در آن یک شکاف در ناحیه خط رویش مو یا در بالای سر ایجاد می شود. پس از ایجاد برش، پوست پیشانی بالا کشیده شده، سپس پوست اضافه برداشته می شود. از مزایا و معایب این روش می توان به دائمی بودن نتایج، دوره ی نقاهت بیشتر و احتمال ایجاد جای زخم اشاره کرد. از سوی دیگر، لیفت ابرو با بوتاکس زخمی از خود به جا نمی گذارد و نتایج آن تنها 6 ماه ماندگار خواهد بود.

مزایای لیفت ابرو با بوتاکس عبارت است از:

  • زمان! یک عمل زیبایی لیفت ابرو با بوتاکس تنها حدود 20 دقیقه زمان می برد.

نتایج عمل زیبایی لیفت ابرو با بوتاکس خود را 5 الی 7 روز پس از اتمام عمل نشان می دهند که سریع محسوب می شود.

  • بدون دوره ی نقاهت. شما بلافاصله بعد از اتمام این عمل زیبایی می توانید به زندگی عادی بازگشته و به انجام فعالیت های روزانه ی خود بپردازید.
  • بدون نیاز به جراحی و بدون جای زخم.
  • دارای تاییدیه FDA، به این معنا که اعمال آن توسط متخصص زیبایی کاملاً ایمن محسوب می شود.
  • می تواند با سایر درمان های زیبایی غیر تهاجمی (بدون جراحی) لیفت چشم مانند فیلر های پوستی به کار گرفته شود.
  • نتایج این عمل زیبایی بسیار اثر بخش می باشند. علت محبوبیت بالای لیفت ابرو با بوتاکس نیز همین است!

آیا می توانم بدون بوتاکس، لیفت ابرو داشته باشم؟

برخی از افراد باور دارند که با انجام مراقبت های پوستی و ماساژ فیشال (ماساژ صورت) می توانند ابرو های خود را لیفت کنند. این امر به پویایی عضلانی ناحیه بستگی دارد که با ماساژ به تنهایی بهبود نیافته و نیازمند ماده بوتاکس است.

آیا بالا بردن ابرو با بوتاکس برای شما مناسب است؟

هر کسی ممکن است دچار چین و چروک و خط اخم شود. اگر شدت این خطوط متوسط تا زیاد باشد، بالا بردن ابرو با بوتاکس می تواند یک راه حل مناسب محسوب شود. گزینه های ایده آل انجام لیفت ابرو با بوتاکس را افرادی تشکیل می دهند که دچار افتادگی پلک ها، شلی پوست یا ابرو های پایین آمده هستند.

عمل زیبایی لیفت ابرو با بوتاکس برای افرادی که با وجود سنگینی و افتادگی ناحیه ی ابرو ها تمایلی به انجام عمل جراحی تهاجمی (به منظور لیفت و باز کردن ابرو های خود) ندارند، یک گزینه ی ایده آل محسوب می شود. متخصص زیبایی با در نظر داشتن چند عامل مختلف، صورت شما را معاینه کرده و بهترین گزینه ی درمانی لیفت ابرو را پیشنهاد خواهد داد.

آیا بالا بردن ابرو با بوتاکس برای شما مناسب است؟

بهترین کلینیک زیبایی اطراف شما برای انجام لیفت ابرو با بوتاکس کجاست؟

درمان های زیبایی بوتاکس ارائه شده در کلینیک زیبایی ما، در لیست بهترین مراکز زیبایی در رتبه ی بسیار بالایی قرار گرفته است. ما با متخصص مجرب خود بهترین نتایج را برای لیفت ابرو با بوتاکس به شما ارائه می دهیم.


الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر