دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

بهترین دکتر تزریق پروفایلو

فهرست موضوعات

تمام افرادی که می خواهند تزریق ژل انجام دهند، دوست دارند به نتیجه ای زیبا و طبیعی برسند. شما فقط یک صورت دارید! چند ماه سپری کردن با یک نتیجه ی غیرطبیعی و نارضایت بخش بر اثر تزریق غلط، می تواند عزت نفس شما را از بین ببرد. با اینکه تزریق ژل، یک درمان غیرتهاجمی و غیرجراحی است، اما تخصص فرد تزریق کننده، یک مؤلفه ی مهم در دستیابی به نتیجه ی دلخواه می باشد.

تزریق ژل، ساده نیست. بسیاری از پرستاران در کلینیک های زیبایی، بوتاکس، رستیلن و دیگر درمان های تزریقی را پیشنهاد می کنند. حتی پزشکانی مانند دندانپزشکان، متخصصان داخلی یا متخصصان زنان نیز ممکن است در مطب های خود، تزریق ژل را پیشنهاد کنند. اما صرف اینکه یک پزشک، تزریق ژل را پیشنهاد می دهد به این معنا نیست که صلاحیت انجام این کار را نیز دارد!

تزریق ژل، یک عمل زیبایی است که اجرای ایمن و مؤثر آن به آموزش، علم و مهارت خاصی نیاز دارد. موج افرادی که فاقد تجربه زیبایی هستند و تزریق ژل را پیشنهاد می دهند، به معنای ساده بودن این عمل ها نیست، بلکه نشانه  محبوبیت آنهاست.

بنابراین، روز به روز افراد فاقد صلاحیت بیشتری برای تأمین تقاضای این عمل های غیرتهاجمی، تزریق ژل انجام می دهند، اما نتیجه ی کار آنها همیشه رضایت بخش نیست.

بهترین دکتر تزریق پروفایلو کیست؟

تزریق ژل چگونه است

در این مقاله، به نکات مهمی در مورد انتخاب بهترین دکتر تزریق پروفایلو اشاره می شود.

1.تخصص و تجربه در تزریق ژل و جراحی پلاستیک و زیبایی

بسیاری از پرستاران متخصص یا دستیار پزشکانی که عمل تزریق ژل انجام می دهند، در یک دوره ی آخر هفته ای آموزش دیده اند. با اینکه این دوره های فشرده آخر هفته ای می توانند آموزش هایی را در زمینه ی ایمنی بیمار به متخصصان پزشکی ارائه دهند، اما دانش کافی در مورد آناتومی صورت یا دقت لازم را در اختیار تزریق کنندگان قرار نمی دهند. این افراد همچنین فاقد مهارت لازم برای بررسی نیازهای منحصربه فرد بیماران هستند.

در بهترین حالت شما باید به دنبال تزریق کننده ای باشید که دارای گواهینامه و نمونه کار واقعی باشد و یا حداقل یک متخصص دارای مجوز باشد که در زمینه ی زیبایی به مدت حداقل 3 تا 5 سال آموزش دیده است. دکتر زیبایی دارای گواهینامه، جراحان پلاستیک صورت یا متخصصان پوست و عمل های زیبایی، تنها پزشکانی هستند که به صورت تخصصی آموزش دیده اند.

این افراد سالها تجربه و آموزش دارند و نتایج رضایت بخشی را به بیماران تیزبین ارائه می دهند و همچنین در مورد این موضوع دانش گسترده ای دارند. همچنین به بیماران هشدار داده می شود که از انجام هر گونه عمل زیبایی از جمله تزریق پروفایلو صورت، در خارج از محیط های پزشکی خودداری کنند.

2.از انتخاب تزریق کننده بر مبنای قیمت خودداری کنید.

در اکثر موارد، دریافت خدمات از یک فرد متخصص و بامهارت، گران قیمت تر است. تزریق ژل ژوویدرم، رستیلن یا فیلرهای دیگر توسط پزشک نسبت به یک تکنسین خدمات زیبایی به چند دلیل از جمله تجربه، تخصص و امکانات هزینه برتر خواهد بود. در بسیاری از موارد، بیماران یک پزشک زیبایی، مشاوره و خدمات پس از درمان قویتری دریافت می کنند که می تواند منجر به بالارفتن قیمت شود.

بهترین دکتر تزریق پروفایلو کیست؟

در نتیجه، افراد باید از انتخاب یک تزریق کننده فقط براساس قیمت خودداری کنند. خطرات مرتبط با تزریق ژل ارزان که  توسط یک پرستار یا دستیار پزشک و یا در سالن زیبایی انجام می شود، بسیار زیاد است، مخصوصاً اگر تزریق توسط یک فرد ناشی انجام شود.

3.فردی را انتخاب کنید که خدمات کاملی را ارائه می دهد.

هر بیماری، گزینه مناسبی برای تزریق نیست. برای برخی از بیماران، بوتاکس و فیلر ممکن است نتایج دلخواه را نداشته باشد و برای رسیدن به ظاهری جوان، نیاز به مداخلات زیبایی دیگری باشد. انتخاب تزریق کننده ای با طیف وسیعی از خدمات زیبایی می تواند برنامه درمانی شخصی سازی شده ای را به شما ارائه دهد.

بیماران می توانند در مورد بهترین راهکار، توصیه هایی دریافت کنند و توصیه های ارائه شده بر مبنای خدمات محدود آنها نباشد. علاوه بر این، به علت تنوع فیلرهای تأیید شده توسط سازمان غذا و دارو، بیماران باید از انتخاب تزریق کننده ای که فقط با یک یا دو ماده کار می کند، صرف نظر کنند.

4.شفافیت را انتخاب کنید.

صرف نظر از تخصص فرد تزریق کننده، شفافیت باید اولین مؤلفه ای باشد که افراد در نظر می گیرند. یک متخصص زیبایی یا پزشکی که فاقد شفافیت و پاسخگویی در مورد فرایندها و فیلرهای مورد استفاده می باشد، می تواند نشانه ی یک کسب و کار سودمحور باشد. این افراد، ممکن است ایمنی یا نتایج دلخواه بیمار را در نظر نگیرند. به طور ویژه توصیه می شود از مراجعه به افراد زیر خودداری کنید:

  • نام ماده ای که تزریق می کنند را نمی گویند.
  • از افشا کردن خطرات درمان انتخابی خودداری می کنند.
  • بیماران را تحت فشار قرار می دهند تا درمان های مکمل را بدون توجیه انجام دهند.

علاوه بر این عوامل، بیماران باید از انجام تزریق توسط افرادی که در مورد سطح تخصص و تجربه ی خود در زمینه ی فیلرهای تزریقی صادق نیستند، خودداری کنند.

5.عکس قبل و بعد تزریق پروفایلو را ببینید.

تصاویر قبل و بعد کار پزشک زیبایی، یکی از نشانه های تصویری قدرتمند مهارت و تجربه ی او می باشد. به طور کلی، نتیجه ی یک تزریق باید جذاب و طبیعی به نظر برسد. نتایج فیلری که بیش از حد ظریف و یا غیرطبیعی باشد، می تواند نشانه ی این باشد که فرد تزریق کننده، فاقد تجربه ی مناسب در تزریق ژل یا ارائه برنامه ی درمانی مناسب بیماران می باشد. برای بیمارانی که می خواهند لب های زیبایی داشته باشند، انتخاب دکتر تزریق ژل بسیار مهم است.

تصاویر قبل و بعد از تزریق

تزریق ژل توسط پرستار

اگر می خواهید هر نوعی از فیلر تزریقی را امتحان کنید، قبل از انتخاب دکتر تزریق ژل دو نکته را باید به یاد داشته باشید.

1.مقایسه دکتر تزریق ژل با دیگر متخصصان

بزرگترین منبع سردرگرمی، مربوط به ایمنی تزریق انجام شده توسط افرادی است که تخصص لازم را ندارند. این افراد شامل دستیار پزشکان، پرستاران ثبت شده یا پرستاران متخصصی می شوند که در کلینیک یا سالن زیبایی کار می کنند. در نهایت، انجام تزریق نزد یک پرستار نسبت به انجام تزریق توسط فرد بدون مجوز یا آموزش پزشکی ایمن تر است، اما این افراد، مهارت، دانش و تجربه ی پزشک زیبایی را ندارند و در صورت بروز مشکل نمیتوانند عکس العمل سریع و درست را در رابطه با سلامتی شما انجام دهند.

2.از انجام تزریق توسط فرد بدون مجوز خودداری کنید.

داستان های ترسناک فراوانی در مورد بیمارانی وجود دارد که تصمیم می گیرند خدمات تزریق کاملاً بدون مجوز و غیرقانونی دریافت کنند. این نوع خدمات شامل سیلیکون صنعتی می شود که توسط یک فرد غیر متخصص در منزل شخصی و یا آرایشگاه ها انجام می شود. خطرات این کار زیاد و خطرناک هستند، اما بیمارانی که تحقیقات کامل انجام می دهند، بعید است در دام تزریقات غیرقانونی و خطرناک گرفتار شوند.


الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر