دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

عکس قبل و بعد هایفوتراپی پوست

فهرست موضوعات

آیا به دنبال یک روش مقرون به صرفه، غیر تهاجمی و غیر جراحی برای لیفت صورت و جوان سازی پوست خود هستید؟ ما به شما، روش هایفو را معرفی می کنیم. هایفو بهترین روش برای سفت کردن پوست است که ما آن را برای شما،  توسط کارشناسان مجرب و آموزش دیده انجام خواهیم داد. هایفو، به شما کمک می کند تا مشکلات پوستی خود را حل کرده و درخششی فوق العاده به پوستتان بدهید.

هایفو صورت، یک روش غیر تهاجمی است که در آن از امواج اولتراسوند برای سفت کردن و لیفت پوست استفاده می شود. آسیب سلولی وارد شده، باعث تولید بیشتر کلاژن در پوست می شود. کلاژن، ماده است که مسئول حفظ ساختار طبیعی پوست است. هایفوتراپی خطوط صورت نیاز به زمان بهبودی ندارد و شما می توانید بلافاصله پس از درمان با هایفو، زندگی روزمره خود را از سر گیرید. اثربخشی و نتایج درمان با هایفو برای جوان سازی و لیفت پوست، به طور عینی قابل توجه هستند و نتایج آن، پایدار و ثابت هستند.

در روز درمان، از هیچ گونه مواد آرایشی یا مرطوب کننده بر روی پوست استفاده نکنید. بلافاصله پس از درمان، ممکن است شاهد قرمزی و التهاب خفیفی در ناحیه تحت درمان باشید، که به تدریج پس از چند ساعت کاهش می یابند.

عکس قبل و بعد هایفوتراپی پوست 1
عکس قبل و بعد هایفوتراپی پوست 2

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر