دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

لیفت چشم با نخ چگونه است؟

آیا نشانه های پیری در چشم های شما پدیدار شده است؟ آیا به انجام عمل لیفت چشم با نخ فکر می کنید؟ اگر می خواهید در مورد نحوه ی انجام این عمل و نتایج آن اطلاعات کسب کنید، با ما همراه باشید. در این متن می خواهیم به طور دقیق به این موضوع بپردازیم تا شما بتوانید با اطلاعات کافی تصميم به انجام این عمل زیبایی بگیرید. تمام اطلاعاتی که در رابطه با این عمل غیر جراحی ضد پیری نیاز دارید، اینجاست! 

منظور از لیفت چشم با نخ چیست؟

اگر شما با عمل لیفت با نخ آشنایی ندارید، بهتر است پیش از هر چیز در مورد آن بیشتر بدانید! لیفت چشم با نخ به اعمال بخیه ی لیفت در ناحیه ی اطراف چشم برای بهبود و ارتقاء ظاهر چشم گفته می شود.

لیفت چشم با نخ چیست؟

لیفت با نخ یک درمان غیر جراحی و انقلابی است که در آن با استفاده از بخیه های ویژه ی پزشکی، رشته‌ های فیبری جدیدی در پوست تشکیل شود که تشکیل دهنده و تحریک کننده‌ی کلاژن هستند. این نخ از پیشرفته ترین مواد زیستی بازار تهیه شده و از دو طریق پوست شما را صاف، نرم و پر می کند.

  • مرحله ی اول جایی است که نخ، عملیات لیفت پوست را انجام می دهد. این نخ ها با دقت در پوست شما بخیه شده و مانند یک داربست، پوست شما را نگه می دارند. با این کار چین و چروک های این ناحیه صاف خواهد شد.
  • مرحله ی دوم با تجزیه شدن این بخیه ها آغاز می شود. مواد سازنده ی این نخ ها حاوی محرک های تولید کلاژن در پوست می باشند. از آنجایی که کلاژن باعث نرمی و شادابی پوست می شود، نتایج این عمل طبیعی و بلند مدت خواهد بود.

لیفت چشم با نخ پاسخگوی چه مشکلاتی است؟

لیفت چشم با نخ می تواند پاسخگوی مشکلات متعددی مانند موارد زیر باشد:

افتادگی پلک

افتادگی پلک با پوست اضافی در پلک بالایی شناخته می شود. مهم ترین دلیل افتادگی پلک، افزایش سن است. در این مشکل، پوست نازک پلک به مرور زمان خاصیت کشسانی خود را از دست داده و شل می شود.

اگر مبتلا به مشکل افتادگی پلک هستید و می خواهید چشمانی بازتر داشته باشید، لیفت چشم با نخ به شما در رسیدن به این هدف کمک خواهد کرد. بخیه ها وارد ابروهای شما شده و پوست افتاده ی پلک را بالا می کشند تا ظاهری طبیعی و چشمانی گشاد و جوان را به شما هدیه دهند.

افتادگی پلک

چشم های رو به پایین

چشم های رو به پایین یا افتاده زیبایی خاص خود را دارند. اما اگر دوست دارید گوشه ی چشم های شما رو به بالا و بادامی باشد، نگران نباشید. عمل لیفت چشم با نخ می تواند چشم های رو به پایین شما را به چشمانی گربه ای تبدیل کند!

با انجام بخیه های دقیق و برنامه ریزی شده، حالت چشم شما تغییر کرده تا نتیجه ای آنی و دراز مدت را برای شما رقم بزند.

عدم تقارن 

صورت متقارن معمولاً به عنوان استاندارد اصلی زیبایی شناخته می شود. بسیاری از افراد در تلاش اند تا موارد عدم تقارن صورت خود را پنهان یا اصلاح کنند.

باور ما این است که هر کسی به نحوی زیباست و مشخصه های خاص حتی می تواند جذابیت ویژه ای را به همراه داشته باشد (مانند فاصله ی بین دندان های مدونا یا خال معروف سیدنی کرافورد). اما اگر به هر دلیلی از عدم تقارن چهره ی خود راضی نیستید، لیفت با نخ می تواند در کمترین زمان این تعادل را به صورت شما هدیه دهد.

لیفت چشم با نخ می تواند مشکل عدم تقارن چشم ها را رفع کند. چشم ها -مخصوصاً اگر با خط چشم، سایه یا ریمل آرایش شده باشد- بیش از هر اندام دیگری عدم تقارن چهره را بروز خواهند داد. بنابراین اعمال تغییرات کوچک و طبیعی نیز نتیجه ای چشمگیر در ظاهر شما خواهد داشت.

آیا لیفت چشم با نخ عوارض خاصی دارد؟ 

آیا لیفت چشم با نخ عوارض خاصی دارد؟ 

در صورت انجام عمل توسط یک متخصص با تجربه، لیفت چشم با نخ یک عمل بسیار ایمن می باشد. یک متخصص زیبایی می تواند با اعمال کمترین آسیب و درد در ناحیه، نخ ها را در نقاط ایده‌آل بخیه بزند. سرخی پوست بعد از عمل لیفت چشم با نخ امری طبیعی بوده و طی چند ساعت، بدون هر گونه کبودی از بین خواهد رفت.

نکته حائز اهمیت این است که همواره باید به صلاحیت تکنسین زیبایی خود توجه ویژه ای داشته باشید و برای انجام عمل های زیبایی مانند لیفت چشم با نخ، باید تنها به متخصص مراجعه کنید.

سوالات متداول

میزان ماندگاری لیفت چشم با نخ چقدر است؟ 

لیفت چشم با نخ می تواند از 8 الی 12 ماه ماندگار بوده و نتایج تحریک تولید کلاژن ناشی از لیفت با نخ نیز باعث طولانی تر شدن تأثیر آن می شود.

آیا لیفت چشم با نخ اثربخش است؟ 

بله. بسیاری از بیمارانی که از ظاهر چشم های خود رضایت نداشتند، با انجام لیفت چشم با نخ به نتایج موفقیت آمیز و رضایت بخشی دست یافته اند. لیفت چشم با نخ به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به انجام عمل جراحی و تحمل سختی های آن، به ظاهر ایده آل خود برسید. نتایج این عمل بلافاصله دیده می شود.

آیا می توانم نخ لیفت را در بیاورم؟ 

آیا می توانم نخ لیفت را در بیاورم؟ 

نخ های بکار گرفته شده در لیفت چشم یا نواحی دیگر با نخ دارای برآمدگی و گره های متعددی می باشند. علت این موضوع اطمینان از ثبات و پایداری ساختار بخیه است. بنابراین، خروج این بخیه ها امکان پذیر نخواهد بود.

پیش از عمل، پزشک در رابطه با نتایج دلخواهتان با شما مشورت خواهد کرد. در صورتی که درمان دیگری برای شما مناسب تر باشد، درمان های جایگزین به شما پیشنهاد می گردد.

درمان های جایگزین چیست؟ 

درمان های جایگزین متعددی وجود دارند که می توانید پیش از انجام لیفت چشم با نخ در مورد آنها تحقیق کنید. در ادامه به این درمان ها اشاره می کنیم:

  • تزریقات ضد چروک: تزریقات ضد چروک می توانند با منجمد کردن ماهیچه های این ناحیه، به رفع افتادگی پلک کمک کنند.
  • فیلر های پوستی: این فیلر ها با پر کردن و رطوبت رسانی به پوست اطراف چشم، باعث کاهش چین و چروک ها و افتادگی زیر چشم می شود.
  • پلکسر: پلکسر پلک با استفاده از تکنولوژی های نوین توانایی کشش دوباره ی پوست را داشته و منجر به رفع افتادگی پلک خواهد شد.

آیا عمل زیبایی لیفت چشم با نخ برای من مناسب است؟ 

اولین قدم برای تشخیص اینکه «آیا عمل زیبایی لیفت چشم با نخ برای شما مناسب است یا خیر» این است که نمونه کارهای پزشک خود را با دقت بررسی کنید. شما همچنین می توانید طی جلسه ی مشاوره تمامی سوالات و ابهامات خود در رابطه با عمل را با پزشک خود در میان بگذارید تا آگاهانه ترین تصمیم را بگیرید.

الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی

منو

Search