دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

روش پلکسر پلک و زیر چشم و+ عکس قبل و بعد پلکسر

فهرست موضوعات

اولین ناحیه ای که علائم پیری در آن نمایان می شود پوست اطراف چشم شما است. این امر تا حدودی به این دلیل است که پوست این ناحیه نازک تر از سایر نواحی بدن شما می باشد. بنابراین، پتانسیل بیشتری برای چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی دارد. پلکسر پلک یک فرآیند ستاره دار برای درمان این عارضه بشمار می رود.  چشم یکی از مهم ترین اجزای صورت است که تأثیر زیادی در زیبایی کل چهره دارد.

متأسفانه زمانی که علائم پیری در چشم ها نمایان شود، به مراتب روی کلیت چهره ی شما هم تأثیر خواهد گذاشت و ممکن است پیرتر از آنچه هستید یا می خواهید به نظر برسید. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک روش خوب برای بازگشت جوانی به چشمانتان است. سالانه بیش از 210000 جراحی بلفاروپلاستی در آمریکا انجام می شود. اما اگر نمی خواهید برای جوان تر شدن زیر تیغ جراحی بروید و همچنان چشمانی جوان تر داشته باشید چه؟

اینجاست که سیستم پیشرفته ی پلکسر پلک (Plexr) به کمک شما می آید. دکتر الهام تیزرویان به عنوان دکتر زیبایی پوست، روش درمانی پلکسر را در مطب خود ارائه می دهد و به شما کمک می کند که با این تکنولوژی جدید و پیشرفته، بدون نیاز به تیغ جراحی ظاهری جوان تر داشته باشید!

منظور از پلکسر چشم چیست؟

در پلکسر چشم که به آن لیفت چشم با استفاده از تکنولوژی پلاسما نیز گفته می شود، پزشک از انرژی پلاسما برای ایجاد زخم های بسیار کوچکی در نواحی چروک و افتادگی های چشم استفاده می کند که این زخم ها منجر به تحریک و پاسخ پوست شما می شوند. در نتیجه، به عنوان قسمتی از پاسخ بدن به بهبود این زخم ها، بدن شما کلاژن بیشتری تولید می کند. کلاژن یکی از مهم ترین اجزای ساختمانی پوست است که نقش مهمی در ترمیم و بازسازی پوست دارد.

مطلب مرتبط: پلکسر کل صورت

پلکسر پلک

این روش، با لیفت پوست پلک باعث رفع افتادگی پلک می‌ شود و با ایجاد کشیدگی، ظاهر بهتری به پوست اطراف چشم و نواحی صورت می‌ دهد. از آنجایی که روش درمانی با استفاده از تکنولوژی پلاسما یک روش جراحی محسوب نمی شود، لذا در این روش شما نیاز به بیهوشی عمومی و بخیه ندارید.

در نتیجه، هر گونه عوارض قبل و بعد از جراحی کاهش پیدا کرده و هیچ جایی برای نگرانی نیست. پزشک به کمک تکنولوژی پلکسر می تواند بر اساس آناتومی چهره و سلیقه ی شما به بهترین نتیجه دست پیدا کند. پلکسر برای افرادی که قصد انجام موارد زیر را دارند بسیار مناسب می باشد:

پلکسر پلک چگونه انجام می شود؟

قبل از شروع درمان با پلکسر، پزشک پس از پاکسازی ناحیه مورد نظر، از بی حسی موضعی استفاده می کند. بنابراین شما با خیالت راحت و بدون اینکه هیچ دردی حس کنید، جلسه ی درمانی خود را می گذرانید. زمانی که پزشک از بی حس شدن پلک شما مطمئن شد، به کمک دستگاه پلکسر دستی، در نقاطی که از قبل علامت گذاری شده بود زخم های بسیار ریزی ایجاد می کند. مدت زمان درمان شما با توجه به اندازه ی ناحیه ی مورد نظر می تواند از 20 دقیقه تا 1 ساعت، متغیر باشد.

در مراحل اولیه ی بهبودی ممکن است دچار قرمزی و تورم خفیفی در ناحیه تحت درمان شوید. همچنین، برخی از بیماران ممکن است پوسته پوسته شدن زخم ها را تجربه کنند. مهم ترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که هرگز در این مرحله چشم های خود را نمالید، یا پوسته های ایجاد شده را جدا نکنید. این نکته نقش بسیار مهمی در فرآیند بهبودی و بازسازی پوست شما دارد. پزشک پس از انجام فرآیند درمان برای شما کرم خاصی را تجویز می کند تا آن را روی پلک هایتان بمالید. 

فواید انجام پلکسر پلک

این کرم خارش و حساسیت پوست پلک شما را کاهش داده و روند بهبودی را سریع تر می کند. همچنین، تا زمانی که پلک های شما به طور کامل بهبود پیدا نکرده است، از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بپرهیزید. تنها با یک جلسه پلکسر می توانید به وضوح نتیجه را مشاهده کنید. البته، ممکن است در چند روز اول متوجه تفاوت اولیه نشوید، اما با گذشت حدود سه هفته می توانید به طور کامل تغییرات را حس کنید. تعداد جلسات مورد نیاز پلکسر با توجه به نوع پوست و هدف شما از درمان، می تواند حداکثر 3 جلسه با فاصله ی چند هفته باشد.

مطلب مرتبط: کاربرد دستگاه پلاسما پلکسر

میزان رضایت بیماران از پلکسر پلک به چه میزان است؟ 

میزان رضایت بیماران از روش پلکسر بسیار بالا است. به عنوان مثال، در یک مطالعه ای که بر روی 80 بیمار تحت درمان با پلکسر انجام شده، بیماران میزان رضایت از عمل خود را با اعداد 1 تا 5 بیان کردند. میانگین رضایت بیماران از روش پلکسر حدود 5 (بالاترین نمره) بود.

پلکسر برای درمان چه مشکلاتی به کار می رود؟

در ادامه موارد آن را ذکر خواهیم کرد.

1_ چشم ها

در گذشته تنها راه رفع مشکل افتادگی پلک، عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی بوده است. اما در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، روش پلکسر در واقع رؤیا را به واقعیت تبدیل کرده است! شما به کمک تکنولوژی پلکسر می توانید بدون جراحی و بخیه چشم هایی جوان تر و زیباتر داشته باشید:

2_ لب ها 

خطوط ریز و چین و چروک های عمودی که بیشتر در لب بالایی افراد سیگاری مشاهده می شود، باعث پیرتر نشان دادن چهره می گردد. حتی ممکن است شما هیچ وقت سیگار نکشیده باشید و این خطوط را داشته باشید! عواملی که در ایجاد چروک لب نقش دارند شامل مواردی مثل قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آلودگی هوا و استرس می شوند.

نگران نباشید! شما به کمک روش پلکسر می توانید در عرض چند دقیقه چین و چروک های لب خود را محو کنید! نتیجه ی این روش دائمی است اما روند پیری بدن شما متوقف نخواهد شد. بنابراین، ماندگاری این روش به سن شما بستگی دارد. به طور کلی نتایج عمل پلکسر حدود 5 تا 10 سال باقی خواهد ماند.

چرا روش پلکسر انتخاب می شود؟

عوارض پلکسر پلک

از آنجا که پلکسر، یک روش غیر تهاجمی است و به بیهوشی عمومی یا بخیه نیازی ندارد، در مقایسه با روش های جراحی، خطرات احتمالی کمتری دارد. شما ممکن است در ناحیه تحت درمان مقداری سوزش یا مورمور را احساس کنید و روی پوستتان نقاط قهوه ای یا پوسته ایجاد شود. این ناحیه باید به طور مرتب تمیز و خشک شود تا عفونت نکند. درمان نقاط حساسی مانند چشم ممکن است تا یک هفته باعث ایجاد ورم شود.

عکس قبل و بعد پلکسر پلک

عکس پلکسر پلک 2
عکس پلکسر پلک 1

دوران بهبودی چقدر طول می کشد؟

شما ممکن است تا چند ساعت بعد از درمان احساس سوزش داشته باشید، اما بلافاصله بعد از عمل می توانید به سر کار خود برگردید و یا حتی رانندگی کنید. پزشک یک پماد دارویی همرنگ پوست را در اختیار شما قرار می دهد که تا یک هفته بعد از درمان باید برای پوشاندن ناحیه مورد نظر و محافظت در برابر نور از آن استفاده کنید.

همچنین تا بهبودی کامل (معمولاً حدود 7 روز) نباید از لایه بردارها و شوینده ها استفاده کنید. باید به یاد داشته باشید که ممکن است برای رسیدن به نتیجه دلخواه، با توجه به نظر و تشخیص پزشک بین 2 تا 6 جلسه درمانی نیاز داشته باشید.

نتیجه:
تأثیر این روش به اندازه ی روشهای جراحی تهاجمی خواهد بود و بسته به ناحیه تحت درمان تا چند سال نیز دوام دارد. بسیاری از افراد با بالا رفتن سن، سه تا چهار سال بعد برای تجدید درمان مجدداً مراجعه می کنند. اثرات مثبت درمان، بلافاصله بعد از جلسه اول قابل مشاهده خواهد بود، اما بهترین نتیجه بعد از چند هفته به دست می آید.

روش پلکسر کبودی، زخم یا آسیبی در بافت اطراف پلک ها ایجاد نمی کند. این روش در درمان افتادگی پلک، پوست گردن یا پف پلک ها بدون عوارض جانبی و هزینه ی جراحی، یک انقلاب محسوب می شود. اگر افتادگی پوست خفیف تا متوسط دارید، این روش یک جایگزین عالی برای جراحی می باشد.

الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر