دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

همه چیز در مورد کربوکسی تراپی برای ترک پوستی

فهرست موضوعات

کربوکسی تراپی یکی از بهترین روش های درمانی برای رفع ترک های پوستی، چربی اضافی، شلی پوست، سلولیت و نارسایی وریدی می باشد. همچنین، این روش به عنوان یک گزینه ی درمانی مناسب قبل و بعد از لیپوست کپچر، برای پیشگیری از فیبروز به کار می رود. بنابراین، شما می توانید برای از بین بردن ترک های پوستی خود از کربوکسی تراپی به تنهایی یا در کنار سایر درمان ها استفاده کنید. دکتر زیبایی، برای انجام کربوکسی تراپی برای ترک پوستی از آخرین فناوری ها استفاده می کند.

قبل از انجام کربوکسی تراپی برای ترک پوستی، پزشک نوع ترک پوستی (سفید یا قرمز) و همچنین علت ایجاد آن را بررسی می کند. سپس یک درمان خاص برای از بین بردن علائم پوستی شما تجویز خواهد کرد. این درمان ممکن است شامل یک تکنیک یا چند تکنیک باشد. کربوکسی تراپی برای درمان ترک های پوستی معمولاً در ترکیب با سایر درمان ها انجام می شود.

منظور از کربوکسی تراپی برای ترک پوستی چیست؟

منظور از کربوکسی تراپی برای ترک پوستی چیست؟

کربوکسی تراپی ترک پوستی، یک روش کم تهاجمی است که شامل تزریق کربن دی اکسید (CO2) به زیر پوست می شود. این امر باعث افزایش اکسیژن رسانی به بافت مورد نظر و در نتیجه، گشاد شدن عروق و تحریک میکروسیرکولاسیون و اکسیداسیون اسیدهای چرب فعال، در ناحیه ی تحت درمان (بافت آتروفی شده و ترک ها) خواهد شد.

کربوکسی تراپی سال هاست که برای درمان ترک های پوستی به کار می رود و اثربخشی آن ثابت شده است. امروزه کربوکسی تراپی با سایر روش های درمانی ترکیب شده که باعث اثربخشی بیشتر آن می شود.

برای از بین بردن ترک های پوستی به چند جلسه کربوکسی تراپی نیاز است؟

تعداد جلسات مورد نیاز کربوکسی تراپی برای رفع ترک های پوستی با توجه به نوع ترک پوستی شما (استریاهای سفید یا قرمز) و همچنین تکنیک مورد نظر، متفاوت می باشد. به عنوان مثال، پزشک شما ممکن است از کربوکسی تراپی به تنهایی برای از بین بردن ترک های پوستی شما استفاده کند، یا برخی از پزشکان کربوکسی تراپی را در کنار تکنیک های دیگری مثل لیزر فرکشنال یا رادیوفرکانسی تجویز می کنند.

معمولاً برای از بین بردن ترک های پوستی به 5 الی 10 جلسه درمان نیاز خواهید داشت. این جلسات یک یا دو بار در هفته تکرار می شوند.

کربوکسی تراپی یک روش درمانی کاملاً بی خطر بوده و عوارض جانبی آن شامل ناراحتی و قرمزی بسیار خفیف در ناحیه ی تحت درمان می شود که در عرض چند دقیقه بهبود می یابد. همچنین، ممکن است پس از تزریق دچار کبودی کمی در ناحیه تحت درمان شوید که میزان این کبودی به حساسیت پوست فرد بستگی دارد.

زمانی که جلسات کربوکسی تراپی به اتمام رسید، معمولاً پزشک درمان های مکملی مثل لیزر فرکشنال یا رادیوفرکانسی را در دستور کار قرار داده، تا توزیع گاز کربن دی اکسید به بافت های مجاور و در نتیجه تحریک کلاژن در این نواحی افزایش یابد.


الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر