دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

آیا پی ار پی برای لک صورت جواب میدهد؟

فهرست موضوعات

اگر پوست شما ظاهری ناسالم و کدر پیدا کرده، روش فیشیال PRP (پلاسمای غنی شده با پلاکت) می تواند گزینه ی مناسبی باشد. فیشیال پی آر پی، از خون خود شما برای جوانسازی پوستتان استفاده می کند و ظاهری سالم و درخشان به آن می دهد. این فرآیند، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و توسط بسیاری از افراد مشهور از جمله کیم کارداشیان استفاده می شود.

این روش پاکسازی نوآورانه، از میکرونیدلینگ و پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) برای صاف کردن و سفت کردن طبیعی پوست استفاده می کند. در ادامه خواهیم دید چگونه پی ار پی، لک صورت و ظاهر ناسالم آن را درخشان میکند. 

پی ار پی جای جوش

روش کار فیشیال پی آر پی به چه صورت است؟

فیشیال پی آر پی، یک عمل زیبایی متحول کننده است که از پلاسمای غنی از پلاکت خون شما استفاده می کند و آن را دوباره به پوستتان تزریق می کند. همچنین برای دستیابی به نتایج بهتر، می توانید میکرونیدلنیگ را نیز به درمان پی آر پی خود، اضافه کنید. پیش از شروع درمان، باید آزمایش خون انجام دهید تا از نبود بیماری خونی یا اختلالاتی مانند کم خونی، اطمینان کامل حاصل شود.

تیم ما می خواهد اطمینان پیدا کند که با ایمنی هرچه تمام تر، این فرآیند را انجام می دهد. برای شروع، مقدار کمی خون از شما کشیده می شود و درون دستگاه سانتریفیوژ قرار داده می شود. سانتریفیوژ حدود 15 دقیقه طول می کشد تا خون را از پلاسمای غنی از پلاکت جدا کند. در این مدت زمان، شما یا می توانید استراحت کنید یا اگر روش میکرونیدلینگ را هم انتخاب کرده اید، اولین بخش درمان را شروع کنید. میکرونیدلینک شامل ایجاد چند سوراخ ریز در سطح پوست می شود تا فرایند بهبودی آغاز شود.

پس از اینکه پلاسمای غنی از پلاکت، جدا سازی و ایزوله شد، باید به پوست تزریق شود یا برای کسانی که میکرونیدلینگ را انتخاب کرده اند، روی پوست استعمال شود. از آنجا که این رویکرد زیبایی از خون شما استفاده می کند، احتمال واکنش معکوس و عوارض بسیار کم است.

پی ار پی صورت چه چیزی را درمان می کند؟

این رویکرد با افزایش کلاژن پوست به طور طبیعی عمل می کند و منجر به پوستی سالم تر و جوان تر می شود. فیشیال پی آر پی می تواند بسیاری از لکه های قدیمی صورت از جمله موارد زیر را درمان کند:

آیا پی ار پی برای لک صورت جواب میدهد

پی ار پی، چگونه جای جوش ها و لک را درمان می کند؟

وقتی که جوش بهبود می یابد، در قسمت صورت و گردن، اثر آن به جا می ماند. این جای جوش ها می توانند تأثیراتی منفی روی سلامت روحی داشته و باعث پایین آمدن عزت نفس شوند. از آنجا که این لک ها همیشه به درمان با کرم ها جواب نمی دهند، فیشیال پی آر پی ممکن است بهتر عمل کند، زیرا از پلاکت های غنی از پلاسما استفاده می کند تا کلاژن و خواص احیا کننده در پوست شما را تحریک کند. 

فیشیال پی آر پی، به بهبود زخم و بافت پوست کمک می کند. درمان های پی آر پی برای از بین بردن جای جوش ها مؤثر هستند، زیرا حاوی پلاکت ها، فاکتورهای رشد و ترکیبات دیگری هستند که به بهبود زخم ها کمک می کنند. این روش درمانی، معمولاً به سه جلسه درمان نیاز دارد که بین آنها باید 4 هفته فاصله باشد. گرچه، تعداد این جلسات می تواند براساس شدت جای جوش ها تغییر کند. 

فیشیال پی آر پی، روشی ایمن و طبیعی برای کمک به از بین بردن جای جوش هاست و حتی می تواند پوست شما را شفاف تر کند. به نظر می رسد که جای جوش ها، بخش اجتناب ناپذیر دوره ی میانسالی هستند، اما با روش فیشیال پی آر پی، شما می توانید تعداد و ظاهر جای جوش های صورت خود را کاهش دهید. این روش، نواحی صورت و گردن شما را جوان تر و درخشان تر می کند.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر محبوبه پنجشنبه ۴ آبان ۲( 5 ماه پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    من دوبار پی آر پی انجام دادم صورتم یه لک گرد بعدش بوجود اومد قبلا هم لیزر کربن انجام دادم بازم یه لک همونشکلی زد الان دوباره کنار لک قبلی یه لک جدید زدم خیلی ناراحتم علتش چی میتونه باشه
    1. تصویر کاربر دکتر الهام تیزرویان پنجشنبه ۴ آبان ۲( 5 ماه پیش)
      عزیزم پی ار پی باعث ایجاد لک نمیشه ولی باید علت لکهاتون بررسی شه 🌹
  • تصویر کاربر اسما سه شنبه ۴ مهر ۲( 6 ماه پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    سلام
    من ب مدت دوماه سه بار پی آر پی انجام دادم لک های صورتم برطرف نشده بنظرتون باید چکاری انجام بدم ک بتونم این لک ها رو درمان کنم
    1. تصویر کاربر دکتر الهام تیزرویان سه شنبه ۴ مهر ۲( 6 ماه پیش)
      سلام وقت بخير اول بايد علت و نوع و عمق لكهارو تشخيص داد و بر اساس اون درمان مناسب انجام شه ضمن اينكه پي ار پي درمان بسيار خوبي براي جوانسازي و تا حدودي روشن شدن پوست هست ولي درمان قطعي براي لك نيست چون قدرت روشن كنندگيش بسيار صعيف است 🌹
  • تصویر کاربر زینب چهارشنبه ۱۹ مهر ۲( 5 ماه پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    من زمان بارداری روی گونه هام چند تا لک افتاده
    خواستم ببینم مزوتراپی بهتره یا پی ار پی؟
    از بعضیا شنیدم گاهی پی ار پی یا میکرو یا مزو لک ها رو بیستر میکنه
    نگران شدم
    واقعا ممکنه لک با این روش ها بیشتر بشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر الهام تیزرویان چهارشنبه ۱۹ مهر ۲( 5 ماه پیش)
      سلام مزوتراپی برای درمان لک پاسخ بیشتری میده اگر مراقبتهای بعد و رعایت کنید خیر ، به هیچ عنوان باعث لک نمی‌شود
  • تصویر کاربر سمیرا پنجشنبه ۲۶ مرداد ۲( 7 ماه پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    با سلام
    لک صورت دارم که بیشتر درمانها رو انجام دادم جواب نگرفتم
    آخرین ویزیت توسط دکتر متخصص پوست پیشنهاد دادن پی آر پی انجام بدم میخواستم بدونم چه میزان جواب میده اینکار برای لک های پوستم
    1. تصویر کاربر دکتر الهام تیزرویان پنجشنبه ۲۶ مرداد ۲( 7 ماه پیش)
      عزیزم چه درمان‌هایی انجام دادید؟
  • تصویر کاربر رها یکشنبه ۲۹ مرداد ۲( 7 ماه پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    سلام
    من به شدت دچار تعریق میشم مخصوصا الان که تابستون هست،خیلی دلم میخواد بوتاکس زیر بغل انجام بدم خواستم بدونم ضرری نداره؟ممنون میشم جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر الهام تیزرویان یکشنبه ۲۹ مرداد ۲( 7 ماه پیش)
      سلام خير خوشبختانه هيچ ضرري نداره
درحال دریافت اطلاعات

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر