دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در سعادت آباد

فهرست موضوعات

بوتاکس، بهترین روش درمانی و زیبایی غیر جراحی صورت در سراسر جهان است و بدون شک یک روش فوق العاده شگفت انگیز برای کمک به مبارزه با روند پیری است. راز اصلی دستیابی به نتایج عالی، انتخاب یک تزریق کننده بوتاکس متخصص است. انتظار داریم در صورت تزریق با تکنیک های صحیح، حالت های طبیعی صورت حفظ شده و در عین حال به ظاهری جوان تر و پوستی صاف تر دست یابیم.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در سعادت آباد کیست؟ در مطب زیبایی سعادت آباد دکتر تیزرویان، بوتاکس به صورت حرفه ای و طبیعی انجام می شود تا با کمترین عوارض، بهترین نتیجه برای شما به دست آید. ما تلاش می کنیم تا برای هر بیمار یک رویکرد کاملا شخصی که با فرم طبیعی چهره او مطابقت داشته باشد، اجرا شود. برای دستیابی به نتایج موردنظر از نقشه برداری های دقیق ماهیچه های صورت استفاده می کنند.

تزریق بوتاکس

بوتاکس چیست؟

برخلاف تصور رایج، بوتاکس مانند سایر فیلرهای لب، یک فیلر تزریقی نیست. فیلرهای تزریقی، معمولا حجمی از صورت را که به دلیل فرآیند پیری از دست رفته است، باز می گردانند یا اینکه برای جوانسازی صورت، کانتور ایجاد می کنند. بوتاکس، چین و چروک های صورت را درمان می کند و آن ها را صاف می کند تا ظاهری جوانتر برای شما ایجاد شود. درمان های بوتاکس، به ویژه برای خطوط موجود در پیشانی (خطوط worry line)، خط اخم (ناحیه گلابلا)، خطوط پنجه کلاغی در اطراف دو چشم و حتی خطوط روی گردن به کار می روند.

همچنین از بوتاکس به عنوان یک اقدام پیشگرانه در برابر پیری استفاده می شود. افرادی که در دهه های ۲۰ و ۳۰ زندگی خود استفاده از بوتاکس را شروع می کنند، به دلیل شل شدن ماهیچه ها در نواحی تزریق بوتاکس، خطوط چین و چروک کمتری در این نواحی برای آن ها ایجاد می شود. بوتاکس، سم بوتولونیوم نوع A است و چندین دهه است که از آن استفاده می شود.

بوتاکس، یک پروتئین خالص و طبیعی است که کاربردهای زیادی دارد از جمله درمان میگرن، توقف اسپاسم های عضلانی در کودکان و بزرگسالان، بوتاکس زیر بغل که سبب کاهش تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل و دست ها می شود. روش های زیبایی صورت، اولین درمان غیر جراحی با رتبه اول در جهان است، زیرا روشی بسیار آسان است و خطوط ریز و چین و چروک ها را  به طور موثری از بین می برد. مدت زمان ماندگاری بوتاکس، به طور معمول ۴ تا ۶ماه است و این مساله بستگی به سرعت متابولیسم در افراد مختلف دارد.

بوتاکس چگونه تزریق می شود؟

بوتاکس، یکی از ساده ترین و سریع ترین گزینه های درمانی غیر جراحی است که امروزه برای زیباجویان استفاده می شود. زمان درمان با بوتاکس کمتر از ۱۰ دقیقه است و حدود ۴-۶ روز پس از آن، اثراتش ظاهر می شود. اکثر بیماران پس از تزریق، کمی قرمزی را تجربه می کنند اما این علائم معمولا خیلی زود فروکش می کند، همچنین احتمال دارد کمی کبودی به وجود آید اما معمولا آنقدر کوچک هستند که قابل مشاهده نیستند و به راحتی می توان آن ها را پوشاند.

یکی از راه های جلوگیری از کبودی این است که از رقیق کننده های خون مانند ویتامین E، جینسینگ یا آسپرین، پیش از تزریق استفاده نشود. در مرکز ما، پیش از تزریق پزشک استفاده از کرم های بی حسی را توصیه می کند، این مساله باعث می شود که بیماران در طول درمان دردی احساس نکنند.

تزریق بوتاکس

عوارض و خطرات بوتاکس

بوتاکس، یکی از ایمن ترین روش های درمان غیر جراحی است. از آن جا که یک روش موقتی است، نگرانی های کمتری درباره اثرات آن وجود دارد. عوارض ناشی از بوتاکس در واقع به خاطر محصول ایجاد نمی شود، بلکه به خاطر تزریق توسط فرد بی تجربه است.

این یک مساله جدی است، زیرا در صورتی که فرد تجربه کافی برای تزریق بوتاکس نداشته باشد، ممکن است دوز تزریق یا محل تزریق را اشتباه انتخاب کند و پیامدهای جدی ایجاد کند. برخی از عوارض جدی عبارتند از، فلج عصب صورت، افتادگی ابرو. اگر فرد تزریق کننده، دانش کاملی درباره آناتومی بدن نداشته باشد، بیمار می تواند در معرض خطرات جدی قرار گیرد.

دکتر تیزرویان متخصص تزریق بوتاکس با نگاهی دقیق و زیبایی شناختی چهره هر فرد، تزریق بوتاکس را هم یک علم پزشکی می داند و هم یک هنر که به بهترین شکل ممکن باید طراحی و اجرا شود.

کاندیدهای ایده آل برای بوتاکس

استفاده از بوتاکس در سراسر جهان هر ساله به طور چشمگیری در حال افزایش است. به دلیل مزایای فوق العاده تزریق بوتاکس، این مساله مورد استقبال آقایان نیز قرار گرفته است. بوتاکس، برای زنان باردار و شیرده و همچنین بیمارانی که دارای اختلالات پوستی در ناحیه تحت درمان هستند، استفاده نمی شود. بیمارانی که دارای سابقه عصبی عضلانی هستند نیز نباید بوتاکس تزریق کنند.

تزریق بوتاکس در سعادت آباد

بوتاکس زیبایی، بوتاکسی است که به آرام شدن حرکات عضلات صورت در ۳ ناحیه هدفی که باعث چروک شدن پوست می شوند، کمک می کند. درمان بوتاکس تقریبا ۴ تا ۶ ماه ماندگاری دارد و اساسا عضلات پیشانی را در یک بازه زمانی فلج می کند. این مساله باعث می شود که ظاهر بسیار صاف تری برای پوست ایجاد شود.

توصیه می شود که تزریق بوتاکس به طور منظم انجام شود تا نتایج ماندگار باشد و ظاهر کلی صورت در طول زمان حفظ شود. اما فراموش نشود که نتایج بوتاکس موقتی هستند. مردم، اغلب نگران این هستند که بعد از بین رفتن اثرات بوتاکس چگونه به نظر می رسند، بنابراین باید بدانیم که بوتاکس موقتی هست و پس از بین رفتن اثرات بوتاکس، به حالت طبیعی صورتشان پیش از بوتاکس باز می گردند.


الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر