دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

عکس قبل و بعد از کربوکسی تراپی +فیلم

فهرست موضوعات

کربوکسی تراپی در سرتاسر دنیا در حال تبدیل شدن به فرایند پیشرو در جوانسازی پوست است. از مزایای این فرایند می توان موارد زیر را نام برد:

کربوکسی تراپی چگونه کار می کند؟

در این فرایند مقادیر اندکی دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می شود تا چربی ها شکسته شده و تولید کلاژن افزایش یابد. کربوکسی تراپی نیازی به بستری شدن نداشته و ظرف یک جلسه 15 تا 60 دقیقه ای انجام می شود. هنگامی که دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می شود، بدن آن وضعیت را به صورت کمبود اکسیژن تصور کرده و با رساندن اکسیژن و مواد مغذی بیشتر به آن ناحیه سبب بهبود جریان خون و احیای سلول ها می شود. این مقدار اکسیژن بیشتر، احتباس آب یا ورم آن نواحی را نیز بهبود می بخشد. تحریک تولید کلاژن سبب صاف شدن چین و چروک پوستی و رفع تیرگی زیر چشم ها می شود.

بعد از کربوکسی تراپی چه مشکلاتی درمان میشوند؟

از جمله مزایای فرایند یاد شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کربوکسی تراپی چگونه تیرگی و پف زیر چشم ها را برطرف می کند؟

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی

یکی از عوامل اصلی تیرگی زیر چشم، باقی ماندن خون در عروق این ناحیه است. بستر عروقی پلک زیرین به دلایل مختلفی می تواند دچار احتقان و پر خونی شود. به طور طبیعی، قطرات اشک از طریق پلک زیرین به درون بینی تخلیه می شوند. گاهی اوقات به دلیل انسداد ناشی از گرفتگی بینی تخلیه به درستی صورت نگرفته، جریان خون رونده به پلک زیرین کند شده و زیر چشم ها حالتی پف مانند به خود می گیرد.

گرفتگی یاد شده در بینی می تواند در اثر حساسیت های فصلی، شکستگی بینی در گذشته یا انحراف بینی باشد. اکسیژن رسانی ناکافی به زیر چشم سبب نمایان شدن رنگ آبی در پوست آن ناحیه می شود. کربوکسی تراپی وضعیت بستر مویرگی و لایه کلاژن پوست پلک زیرین چشم را بهبود می بخشد. با تزریق مقدار اندکی گاز دی اکسید کربن به ناحیه مبتلا، جریان خون رونده به آن افزایش یافته و بستر مویرگی برای گردش بهتر خون آماده می شود. پس از انجام فرایند، رنگ آبی زیر چشم جای خود را به رنگی صورتی و سالم خواهد داد. پس از اتمام جلسات درمانی، پوست درخششی بدست می آورد که تا 6 ماه دوام دارد.

فیلم و عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی

بهبود وضعیت پوست در عکس های زیر نتیجه ی ترکیب کربوکسی تراپی با سایر درمان های پوستی است. بسته به تشخیص پزشک مجرب و میزان آسیب دیدگی پوست شما، پزشک بهترین ترکیب را برای شما در نظر میگیرد:

1_ کربوکسی تراپی زیر چشم 

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی 1

2_ درمان استرج مارک پوست با کربوکسی تراپی 

3_ عکس قبل و بعد از کربوکسی تراپی برای درمان ریزش مو

عکس قبل و بعد کربوکسی تراپی 3

4_ عکس قبل و بعد از درمان آکنه با کربوکسی تراپی 

5_ تصاویر قبل و بعد از درمان اگزما

آیا کربوکسی تراپی می تواند با درمان های دیگر ترکیب شود؟

عکس قبل و بعد کربن تراپی صورت

عکس قبل و بعد کربن تراپی صورت

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر