دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

چرا سلبریتی ها مزوژل پروفایلو صورت را تزریق می کنند؟

فهرست موضوعات

تزریق مزوژل پروفایلو صورت یک روش عالی برای جوان سازی پوست و فرم دهی آن است. ترکیب اصلی ژل پروفایلو، هیالورونیک اسید (HA) می باشد و به همین دلیل، پروفایلو صورت به عنوان روش بسیار مؤثری برای رفع عیوب و درمان پوست شناخته می شود.

هیالورونیک اسید علاوه بر تحریک تولید کلاژن و الاستین، به آبرسانی پوست شما نیز کمک می کند. در این مقاله ما به 5 مزیت تزریق مزوژل پروفایلو صورت اشاره خواهیم کرد. باید توجه داشته باشید با وجود اینکه پروفایلو صورت روشی بی نظیر برای بازسازی پوست شماست، اما تأثیرات آن پس از گذشت حدود چند هفته نمایان می شود.

هیالورونیک اسید چیست؟

هیالورونیک اسید چیست؟

هیالورونیک اسید (HA) یک ماده ی شیمیایی است که به صورت طبیعی توسط بدن ما تولید می شود. این ماده بر خلاف نامش، در واقع نوعی قند است که با آب، پیوند تشکیل داده و به ماده ی ژل مانند غلیظی تبدیل می شود. سپس، بدن ما از آن برای روان کردن مفاصل و حفظ تعادل رطوبت پوست استفاده می کند. نیمی از هیالورونیک اسید بدن در لایه های عمیق تر پوست یافت می شود. به لطف این ماده، پوست شما حجیم تر، سالم تر و درخشان تر به نظر می رسد.

متأسفانه با افزایش سن تولید هیالورونیک اسید در بدن کاهش می یابد و به همین دلیل با گذشت زمان، پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده و چروک می شود. دستیابی به این اطلاعات باعث شده است که در سال های اخیر، هیالورونیک اسید به یک ترکیب کلیدی در روتین های پوستی، روش های جوانسازی پوست و محصولات مراقبت پوست (از سرم های ضد پیری گرفته تا کرم های موضعی، فیلرهای صورت، تزریق ها و …) تبدیل گردد.

منظور از پروفایلو صورت چیست؟

مزوژل پروفایلو صورت حاوی غلظت بالای هیالورونیک اسید تثبیت شده می باشد که به صورت خاص، با هدف قرار دادن افتادگی پوست و چین و چروک های صورت باعث بازسازی پوست می گردد. به طور کلی، پروفایلو نوعی مرطوب کننده ی تزریقی با خاصیت احیا کنندگی پوست است که در آن، از هیالورونیک اسید برای تحریک تولید کلاژن و الاستین و همچنین، افزایش رطوبت در سه لایه ی اصلی پوست استفاده می شود. 

هیالورونیک اسید نقش مهمی در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن، استحکام و حالت کشسانی و همچنین کاهش چروک های پوست دارد. بنابراین، تزریق هدفمند هیالورونیک اسید به نواحی آسیب دیده ی پوست، می تواند خطوط ریز، چین و چروک، تیرگی و افتادگی پوست را کاهش داده و بافت پوست را سفت تر و شاداب تر کند.

نحوه تزریق مزوژل پروفایلو صورت

در این روش، پزشک هیالورونیک اسید مصنوعی خالص را به صورت هدفمند و با استفاده از یک سوزن بسیار کوچک و ظریف، به لایه های بالایی پوست شما تزریق می کند. مزوژل پروفایلو به روش های مختلفی انجام می شود. رایج ترین و مؤثرترین روش پروفایلو استفاده از تکنیک BAP (نقاط زیبایی بیولوژیکی) است. روش BAP شامل تزریق به 5 ناحیه کلیدی یعنی برآمدگی گونه، پایه بینی، تراگوس (کمی جلوتر از قسمت پایینی لاله گوش)، چانه و زیر چشم ها می باشد. پس از تزریق، هیالورونیک اسید به سرعت در زیر پوست پخش می شود. بنابراین، هیچگونه خطر باقی ماندن توده ی ژل در ناحیه وجود نداشته و شما نیازی به ماساژ دادن ناحیه تزریق در زمان درمان یا پس از آن ندارید.

دوره ی نقاهت پروفایلو صورت بسیار کم است و شما بلافاصله پس از انجام این روش، می توانید به فعالیت های عادی روزانه ی خود برگردید. تنها باید در چند روز اول پس از پروفایلو صورت، از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا اشعه فرابنفش، ورزش، فعالیت های بدنی شدید و همچنین سونا بخار یا حمام داغ خودداری کنید. ژل پروفایلو به سرعت در عمق پوست جذب شده و در همان 24 ساعت اول، از لایه های زیرین شروع به بازسازی پوست می کند.

یک هفته پس از درمان، شما متوجه آبرسانی و هیدراته شدن پوست خود می شوید. همچنین پوست شما صاف تر و نرم تر به نظر می رسد. پس از گذشت 4 هفته از پروفایلو صورت، می توانید اثرات ضد پیری و بازسازی پوست خود را به وضوح مشاهده کنید. گونه های شما برجسته تر خواهند شد، خطوط ریز و چین و چرک ها محو می شوند و شما درخشان شدن پوست خود را احساس خواهید کرد.

5 مزیت استفاده از مزوژل پروفایلو صورت

استفاده از پروفایلو صورت
تأثیر پروفایلو صورت معمولاً بعد از یک سال از بین می رود. برای حفظ نتایج، شما می توانید یک دوره درمان دو مرحله ای را با فاصله ی 6 ماه یا هر وقت مایل بودید انجام دهید. اما مزایای استفاده از ژل پروفایلو:

1_ غیر تهاجمی بودن پروفایلو صورت

اکثر درمان های زیبایی و جوانسازی مؤثر معمولاً شامل یک فرآیند جراحی هستند. بسیاری از این درمان ها نه تنها عوارض و خطر دارند، بلکه بسیار گران نیز می باشند. تزریق مزوژل پروفایلو برخلاف سایر روش های زیبایی کاملاً غیر تهاجمی بوده و بسیار تأثیرگذار است. این روش، اگرچه نوعی روش غیر جراحی محسوب می شود، اما شما تا مدت ها می توانید از نتیجه ی ارزشمند آن لذت ببرید. به عبارت دیگر، مزوژل پروفایلو صورت بسیار راحت و در دسترس است و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.

ژل پروفایلو

2_ مزوژل پروفایلو صورت بهترین درمان افتادگی پوست

بسیاری از افراد در سنین بالا با مشکل افتادگی و شل شدن پوست مواجه می شوند. مزوژل پروفایلو صورت برای این افراد بسیار مناسب است. فرآیند درمان توسط پروفایلو صورت، به گونه ایست که تولید بیشتر کلاژن و الاستین روی لایه های پوست تأثیر گذاشته و آنها را بازسازی می کند. همین امر منجر به افزایش حالت ارتجاعی و سفتی پوست شما می گردد. بنابراین، شما دیگر مجبور نیستید پوستی شل و افتاده داشته باشید. زیرا این روش درمانی پوست شما را سفت و محکم کرده و شما جوان تر از همیشه به نظر می رسید.

3_ بهبود کلی کیفیت پروفایلو صورت

پروفایلو صورت برای رفع گستره ی وسیعی از مشکلات پوستی که ما همیشه با آن درگیریم کاربرد دارد. به عنوان مثال، افرادی که از چین و چروک، تیرگی یا افتادگی پوست خود رنج می برند، می توانند با این روش اعتماد به نفس از دست رفته ی خود را برگردانند. پروفایلو صورت چین و چروک های پوستتان را از بین برده و به شما پوستی شفاف، شاداب، صاف و بی نقص هدیه می دهد. همچنین، این روش با سفت کردن پوستتان، تأثیر زیادی روی جوانسازی و زیبایی صورت شما دارد.

4_  ژل پروفایلو هوشمند

اغلب مردم با مشکلاتی در نواحی خاص صورت خود درگیر هستند. مثلاً چروک های دور چشم، گونه های افتاده یا خطوط گوشه ی چشم همگی از مشکلات رایج مراجعه کنندگان ما به شمار می آیند.

همچنین، اکثر افراد سیگاری دچار خطوط عمودی ریزی در پوست اطراف دهان خود می شوند. پروفایلو صورت یک روش درمانی تضمینی برای هدف قرار دادن این نواحی است و شما می توانید مطمئن باشید که با این روش تمام مشکلاتتان رفع خواهد شد. علاوه بر همه ی این موارد، پزشک می تواند ژل پروفایلو را به پوست گردن و دست های شما نیز تزریق کند تا پوست این نواحی بسیار صاف تر و سفت تر شود.

مطلب مرتبط: مزوژل جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

تزریق ژل پروفایلو به دست

5_ مزوژل پروفایلو صورت بافت و رنگ پوست شما را بهبود می بخشد.

پروفایلو صورت نه تنها فرورفتگی ها و یا به اصطلاح «تپه و چاله ها» پوست شما را از بین می برد، بلکه بافت پوست شما را بسیار نرم و لطیف می کند. علاوه بر این، تزریق ژل پروفایلو یک روش ایده آل برای بهبود رنگ پوست می باشد. به کمک این روش شما می توانید چربی ها و لک های پوستی خود را از بین برده و پوستی خوشرنگ و شفاف داشته باشید.

در آخر باید بگوییم دکتر الهام تیزرویان بهترین دکتر تزریق پروفایلو با استفاده از روش درمانی پروفایلو، درخشندگی، استحکام و حالت کشسانی پوستتان را باز می گرداند و با آبرسانی صحیح و دقیق، معجزه ی جوانی و شادابی را به شما هدیه می دهد.

الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
درحال دریافت اطلاعات

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر