دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

تزریق ژل لب مدل فانتزی بهتر است یا مدل گرد؟ +عکس

فهرست موضوعات

داشتن لب‌های خوش‌حالت و حجیم به زیباتر‌ و صد البته جوان‌تر دیده شدن شما کمک می‌کند. یکی از عمل‌های زیبایی، تزریق ژل لب است که اثر شگفتی در هر زیباجویی به جای می‌گذارد. برخی از افراد ممکن است به صورت ژنتیکی لب‌هایی باریک و کوچک داشته باشند که با ترزیق ژل لب می‌توان تا حد زیادی زیبایی لب‌های آن‌ها را بهبود بخشید.

ژل لب یا همان فیلر لب موادی تشکیل شده از هیالورونیک اسید هستند که به کارگیری آن‌ها در عمل‌های زیبایی بسیار مرسوم بوده و عوارض کم و نتایج مثبتی بالایی دارند. در نظر بگیرید، انواع مدل تزریق ژل لب وجود دارد که بر حسب فرم صورت و درخواست زیبا‌جو، می‌توان برای حجم و فرم‌دهی به لب‌ها از آن‌ها استفاده نمود. ما در این مقاله بررسی خواهیم کرد که آیا تزریق ژل لب مدل فانتزی بهتره یا مدل گرد.

ژل لب مدل فانتزی

چرا تزریق ژل لب باید انجام داد؟

همان طور که اشاره شده است، تزریق ژل لب یک عمل زیبایی نسبتا کم تهاجم بوده که هدف از انجام آن بهبود زیبایی لب‌ها است. در مجموع می‌توانیم دلایل ترزیق ژل لب را در موارد زیر خلاصه بکنیم:

  • پرتر و حجیمتر شدن لبها: یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ژل لب، حجیم و پر‌تر شدن لب‌ها است. حجم‌دهی به لب‌ها در افرادی که از لب‌های کم‌حجم برخوردارند باعث افزایش زیبایی صورت آن‌ها خواهد شد‌.
  • ایجاد تقارن در لبها: از جمله متقاضیان تزریق ژل لب، افرادی هستند که لب‌های نامتقارنی دارند که طبیعتا از زیبایی چهره آن‌ها کاسته است. تزریق ژل لب تا حد زیادی به قرینه‌سازی و متقارن کردن لب‌ها کمک می‌کند.
  • هزینه کم نسبت به سایر عملهای زیبایی: هزینه تزریق ژل لب در مقایسه با دیگر عمل‌های زیبایی مربوط به لب چون سانترال و پروتز لب بسیار کمتر است. این موضوع باعث شده بیشتر افراد تزریق ژل لب را به دیگر روش‌های زیبایی ترجیح بدهند.
  • داشتن عوارض بسیار کم: ماهیت شیمیایی و فیزیکی فیلر یا همان ژل لب‌ها به صورتی بوده که کمترین عارضه برای تزریق‌کننده خواهد داشت. درواقع ترکیبات ژل لب (هیالورونیک اسید) یک نوع ترکیباتی هستند که در بدن به صورت طبیعی وجود دارند.
  • داشتن نتایج سریع: با ترزیق ژل لب در کمترین زمان، لب‌های خوش‌فرم و حجیم و با حالت دلخواه خواهید داشت.
  • کاهش فاصله لب و بینی: برخی از افراد به صورت مادرزادی فاصله بین خط لب بالایی و بینی ( فیلتروم) آن‌ها زیاد است که تاثیر منفی برای زیبایی صورتشان دارد. تزریق ژل لب تا حد زیادی می‌تواند به کاهش فاصله بین لب و بینی کمک کرده و در نتیجه باعث بهبود زیبایی صورت فرد بشود.

نحوه تزریق ژل به لب به چه شکل است؟

برای تزریق ژل لب، در ابتدا محل تزریق و به نوعی لب‌ها کامل ضد عفونی می‌شوند سپس از دارو‌ها بی حس کننده بر روی لب‌ها استفاده خواهد شد. ژل لب‌ از ترکیبات هیالورونیک اسید بوده که توسط یک سوزن ریز به لب‌ها تزریق می‌شود.

در نظر بگیرد، میزان ژل به کار رفته و نحوه(عمق و نقاط لب) تزریق با توجه به درخواست زیبا‌جو و مصلحت پزشک که فرم لب و ساختمان پوست لب را در نظر می‌گیرد، متفاوت خواهد بود‌. بعد از ترزیق، لب‌ها با دست به فرم مورد نظر آورده شده تا ژل به صورت کامل حالت مناسب به لب‌ها بدهد. زمان تقریبی برای تزریق ژل لب حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خواهد بود.

ژل لب مدل فانتزی به چه صورت است؟

ژل لب مدل فانتزی از انواع مدل‌های تزریق ژل بوده که بیشتر در بین خاص‌پسندان محبوبیت دارد. افرادی که می‌خواهند چهره عروسکی یا در اصطلاح فانتزی داشته باشند، تزریق ژل لب فانتزی را انجام می‌دهند. در این مدل، میزان ژل به کار رفته برای تزریق بیشتر از مدل‌های طبیعی خواهد بود. حجم لب‌ها در مقایسه با لب‌های خود فرد، بسیار بیشتر خواهد شد و حالت و به نوعی فرم اولیه لب‌ها هم تغییر به‌خصوص می‌کنند. میزان ماندگاری ژل لب فانتزی نسبتا بالاتر است چراکه حجم ژل به کار رفته در این مدل بیشتر از مدل‌های دیگر است.

تزریق ژل لب مدل گرد چگونه است؟

یکی از پرطرفدار‌ترین مدل‌های تزریق ژل لب، مدل گرد است. این نوع تزریق ژل لب به صورت طبیعی، لب شما را حجیم‌تر کرده و حالت کروی به آن می‌دهد. برای ترزیق ژل لب مدل گرد در ابتدا لب‌ها با محلول‌های مخصوصی، ضد عفونی شده و از بی‌حس‌کننده‌های موضعی بر لب و اطراف آن استفاده می‌شود.

بعد از گذشت مدت زمان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، ژل لب با به گیری سرنگ‌هایی با سوزن‌های بسیار ظریف به لب‌هت ترزیق می‌شود. سپس پزشک با دست، فرم لب‌ها را به صورت گرد درآورده به طوری که لب‌ها حالت حجیم‌تر و پرتری در تمام قسمت به خصوص بخش میانی لب داشته باشند. ژل لب مدل گرد از جمله مدل‌هایی در تزریق ژل لب بوده که به کاهش چین و چروک لب و در اصطلاح به جوانسازی لب‌ها هم کمک می‌کند.

تزریق ژل لب مدل فانتزی بهتره یا مدل گرد

در مجموع نمی‌توانیم بگوییم آیا تزریق ژل لب مدل لب فانتزی بهتر است یا مدل گرد. برای انتخاب یکی از این دو مدل برای ترزیق ژل لب، عوامل زیادی را در نظر می‌گیریم. اولویت اول برای انتخاب یکی از این دو مدل، سلیقه و درخواست زیباجو است. هر فردی با توجه به سلیقه‌ی خود از مدل خاصی از تزریق ژل لب رضایت خواهد داشت.

تزریق ژل لب مدل گرد

اما به طور کلی، اگر می‌خواهید لب‌های با حجم یکنواخت در لب بالایی و پایینی داشته باشید و تمام چین و چروک‌ها لب از بین برود و همچنین حالت کروی به لب‌هایتان بدهید و در عین حال طبیعی بودن لب‌ها حفظ بشود، مدل لب گرد را برای تزریق مد نظر بگیرد. در صورتی که می‌خواهید کمی از طبیعی بودن فراتر بروید و لب‌های عروسکی و فانتزی با حجم بالا داشته باشید، مدل فانتزی یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود.


الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر