دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

پلکسر کل صورت چگونه انجام می شود؟

فهرست موضوعات

فناوری PlexR، با گرم کردن پوست باعث کشش و انقباض پوست می شود و این مساله باعث تحریک و بازسازی سلولی و تولید کلاژن می شود. در نتیجه، علاوه بر لیفت پوست در ناحیه تحت درمان، باعث جوان سازی پوست شما نیز خواهد شد. پالس های انرژی به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کنند و در نتیجه باعث تحریک و تولید کلاژن طبیعی در این مناطق می شود.

آیا پلکسر کل صورت امکانپذیر است؟  PlexR را می توان در مناطق زیر استفاده کرد، پلک بالا و پایین، ناحیه پنجه کلاغی، لیفت ابروها، چین و چروک های اطراف دهان، گونه ها و چروک های گردن.

دلایل استفاده از روش درمانی Plexr

فناوری PlexR، یک جایگزین موثر برای روش های مختلف جراحی مانند افتادگی و اصلاح پلک بالا و پایین، لیفت ابرو یا لیفت گردن، است. مزیت اصلی روش پلکسر، به نسبت روش های جراحی، عدم وجود جای زخم بعد از درمان است و همچنین این واقعیت که پوست شما پس از درمان نازک تر نمی شود بلکه حتی ضخیم تر نیز خواهد شد. با توجه به مزیت های روش درمان PlexR، شاهد لیفت و جوان سازی فوق العاده پوست هستیم و هیچ گونه جای زخمی نیز باقی نخواهد ماند.

  • رفع افتادگی و اصلاح پلک ها بدون جراحی
  • بدون نیاز به بخیه
  • بدون باقی ماندن جای زخم
پلکسر صورت

PlexR، چگونه طبیعی بودن نتیجه درمان را تضمین می کند؟

از آن جایی که شما می توانید دقیقا ببینید که پزشکان ما در زمان درمان، چه کاری انجام می دهند، از این رو طبیعی بودن نتیجه درمان تضمین می شود. آن ها بخشی از پوست را که باعث شل شدن و افتادگی پوست می شود را ترمیم می کنند. نتیجه درمان را می توانید به طور مستقیم حین درمان مشاهده کنید. نتیجه درمان دقیقا شبیه همان چیزی است که شما مشاهده می کنید.

در طول درمان، شما خودتان می توانید تعیین کنید که آیا می خواهید برخی از مناطق کمی بیشتر صاف شوند یا اینکه همین مقدار کافیست. به این ترتیب، شما به طور مستقیم شاهد نتایج طبیعی و مطلوب خواهید بود و نتایج تضمین شده هستند.

مطلب مرتبط: پلکسر پلک چیست؟

پیش از شروع درمان با پلکسر چه کارهایی انجام می شوند؟

در طول جلسه مشاوره و پیش از شروع درمان، ابتدا وضعیت سلامتی شما را بررسی کرده و پروتکل های لازم برای قبل و بعد از درمان را به شما خواهیم گفت. در روز درمان، از شما خواسته می شود تا برای دریافت بی حس کننده پوست، ۳۰ دقیقه پیش از شروع درمان، بدون آرایش در مرکز حضور داشته باشید. این بخش از درمان، در هر ناحیه حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد (پلک بالا/ پلک پایین/ چین و چروک بالای لب). پس از درمان می توانید پوست را خنک کنید.

زمان آماده سازی: لطفا ۳۰ دقیقه قبل از درمان در مرکز حضور داشته باشید.

بی حس کننده: بله، از کرم استفاده می شود.

مدت زمان درمان: ۱۵-۳۰ دقیقه

میزان درد ( 0-10): 5

ایمنی روش: کاملا بی ضرر

مدت پایداری: این روش دائمی است. تا زمانی که پیری طبیعی باعث افتادگی پوست شود.

زمان چکاپ: بعد از ۸ هفته

لطفا پیش از درمان از مصرف هر گونه داروی رقیق کننده خون مثل ناپروکسن، ایبوپروف یا آساکول خودداری کنید. در صورت نیاز، حتما با پزشک در این رابطه مشورت کنید. برای بهبودی سریع تر، از پنج روز قبل از درمان، قطره آرنیکا را مصرف کنید.

برای پلکسر صورت چه باید کرد

مراقبت های بعد از درمان با پلکسر

✔️ حداقل به مدت 2 ماه ناحیه مورد نظر را ضد آفتاب بزنید. به این صورت که از فردای روزی که پلکسر را انجام دادید تا حداقل 2 ماه، هر 3 ساعت ضد آفتاب را بر ناحیه پلکسر شده تکرار کنید. همچنین به هیچ عنوان، نباید ناحیه پلکسر شده در معرض نور مستقیم آفتاب، نور لامپ های کم مصرف و یا هالوژن باشد.

✔️ بعد از انجام پلکسر، بر روی پوست نقاط تیره ای ایجاد می شود که این نقاط، تا روز 4 یا 5 پلکسر، خشک شده و ریزش پیدا می کنند. از هر کاری که باعث می شود این پوسته ها زودتر از روال طبیعی خود ریزش کنند جدا خودداری کنید.

✔️ تا 48 ساعت به ناحیه پلکسر شده آب نزنید و پس از 48 ساعت، اگر قصد داشتید ناحیه مورد نظر را بشویید، زمان استحمام آن را کوتاه کنید تا پوسته ها به دلیل مرطوب شدن، زودتر از موعد خود کنده نشوند.

برای شست و شو، خیلی آرام با یک شوینده ملایم مانند شامپو بچه ناحیه مورد نظر را شست و شو دهید. ( ناحیه پلکسر شده نباید روزانه بیشتر از 1 بار شسته شود).

✔️ کرم هایی که برای شما تجویز می کنیم را خیلی آرام بدون آنکه روی آن ناحیه کشیده شوند، با یک گوش پاک کن و به صورت ضربه ای بر ناحیه مورد نظر بزنید. این روش باید به صورتی باشد که پوسته ها کنده نشوند. داروهایی که نیاز است بعد از انجام پلکسر استفاده کنید شامل دو کرم چشمی جنتامایسین و هیدروکورتیزون می شوند.

این داروها را فقط برای 4 الی 5 روز، و هر 3 تا 4 ساعت استفاده کنید. روش استفاده به این صورت است که شما باید از هر کدام از کرم های تجویزی به اندازه یک عدس بر پشت دستتان بزنید. سپس با گوش پاک کن ترکیب کنید و بسیار آرام به صورت ضربه ای بر ناحیه مورد نظر بزنید. بعد از 4 روز، دیگر نیازی به استفاده از این دو کرم ندارید.

نکته:
از فردای روزی که پلکسر انجام می دهید ممکن است تورم و یا ترشحات چرکی داشته باشید که نیازی به نگرانی نیست واین موارد طبیعی هستند.

سوالات متداول:

آیا پلکسر نیاز به تکرار دارد؟

در برخی از موارد، ممکن است به جلسات درمان بعدی نیاز باشد. نتایج دائمی هستند و تا زمانی که پیری طبیعی باعث شل شدن پوست شما نشود، باقی می مانند.

آیا پلکسر ایمن است؟

درمان با روش PlexR، کامل بی خطر است. برخلاف لیزر، زمانی که از تجهیزات روش PlexR به درستی استفاده شود، هیچ آسیبی به دِرم وارد نمی شود و از عوارض ناخوشایندی مانند هیپرپیگمانتاسیون، جلوگیری می شود.

آیا قبل از انجام پلکسر می توانم از مشاوره رایگان استفاده کنم؟

قبل از شروع درمان با روش PlexR، شما باید با پزشک جلسه مشاوره داشته باشید تا در این جلسه بررسی شود که آیا شما واجد شرایط دریافت این درمان هستید یا خیر. در طول این جلسه، پزشک وضعیت سلامتی شما را بررسی کرده و جایگزین های احتمالی را با شما در میان می گذارند.

همچنین ما از محل درمان عکس می گیریم. درباره برنامه ها و پروتکل های قبل و بعد از درمان و همچنین تمامی عوارض جانبی و یا خطرات احتمالی درمان با شما صحبت خواهیم کرد.


الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر