دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

کانتورینگ صورت با ژل به چه صورت است؟

فهرست موضوعات

آیا به دنبال راهی برای جوانسازی پوست خود غیر از متوسل شدن به جراحی لیفت صورت هستید؟ چرا پوست ما با بالارفتن سن تغییر می کند؟ کانتورینگ صورت با ژل چگونه است؟ با افزایش سن، پدهای چربی دیگر از استخوان گونه و شقیقه پشتیبانی نمی کنند و این امر باعث افتادگی پوست آن می شود.

بالا رفتن سن باعث می شود گونه ها صاف و استخوانی شوند، در اطراف بینی و دهان چین و چروک هایی ظاهر شود و غمگین به نظر برسیم، زاویه فک خود را از دست دهیم و غبغب ایجاد شود. با کانتورینگ صورت حرفه ای، می توان زیبایی پوست را بازیابی کرد و در عین حال ظاهر طبیعی آن را حفظ کرد. این درمان، هم برای مردان و هم برای زنان مناسب است

کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت با ژل چگونه انجام می شود؟

فیلرهای پوستی، ژل های هیالورونیک اسید شفاف هستند که برای بازیابی حجم و ساختار پوست در مقادیر کم تزریق می شوند. پوست ما به طور طبیعی حاوی هیالورونیک اسید می باشد که باعث هیدراته و صاف ماندن پوست می شود، اما این ماده به طور طبیعی با افزایش سن کاهش پیدا می کند. ژل تزریق شده، یک حجم طبیعی در زیر پوست ایجاد می کند. 

تأثیرات فیلرهای پوستی، دائمی نیستند و اکثر بیماران ترجیح می دهند که 12 تا 18 ماه بعد نیز تزریق فیلر انجام دهند. در این روش پوست عمیقاً هیدراته می شود، کلاژن به طور طبیعی ساخته می شود و تأثیر نتایج را بیشتر می کند.

در طول درمان چه اتفاقی می افتد؟

در کانتورینگ صورت با ژل، بعد از مشورت با پزشک، برای بی حس کردن ناحیه مورد نظر از کرم بی حسی موضعی روی پوست استفاده می شود. خود فیلر پوستی حاوی مقداری بی حسی موضعی برای کم کردن هرگونه ناراحتی و درد است. در ابتدا پوست شما به آرامی علامتگذاری می شود.

شما در وضعیت راحتی قرار می گیرید و سپس فیلر پوستی با دقت و به آرامی به پوستتان تزریق می شود. بعد از تزریق، ناحیه تحت درمان به آرامی ماساژ داده می شود تا مواد به صورت یکپارچه در زیر پوست توزیع شود.

بعد از کانتورینگ صورت با ژل چه کاری باید انجام دهم؟

بعد از تزریق فیلر پوستی، باید بدانید که حداقل به مدت 6 ساعت به ناحیه تحت درمان دست نزنید و یا از مواد آرایشی استفاده نکنید. این کار به دلیل کاهش خطر احتمال عفونت در محل تزریق می باشد. لطفاً به یاد داشته باشید که ممکن است بلافاصله بعد از درمان، واکنش های پوستی رایجی رخ دهند که مربوط به تزریق هستند. این واکنش ها موقتی هستند و معمولاً ظرف مدت 7 تا 14 روز رفع می شوند. گرچه، به منظور بهبودی سریعتر پوست، توصیه های زیر می توانند مفید باشند:

1.قرمزی: بعد از 6 ساعت می توانید از یک کرم پودر روشن برای پوشاندن قرمزی استفاده کنید.

بعد از کانتورینگ صورت با ژل چه کاری باید انجام دهم؟

2.ورم: به مدت یک هفته بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض حرارت شدید (مانند سونا، سونای بخار و یا حمام آفتاب) و یا سرمای شدید خودداری کنید. می توانید یک کیسه خنک تمیز را مستقیماً روی ناحیه تحت درمان قرار دهید. در صورتی که منع مصرف نداشته باشید، استفاده از مسکن ضد التهابی بدون نسخه، می تواند در کاهش التهاب مناسب باشد. گرچه، کبودی ممکن است بر اثر استفاده از داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی افزایش پیدا کند یا طولانی تر شود.

3.کبودی: اگر از آسپیرین یا داروی مشابه استفاده می کنید، باید بدانید که احتمال کبودی ممکن است افزایش پیدا کند. کرم آرنیکا و یا قرص های آن می توانند به کاهش کبودی کمک کنند. بعد از گذراندن 6 ساعت اولیه، می توان از آرایش برای پوشاندن کبودی نیز استفاده کرد. 

4.راحتی: بعد از درمان، ناحیه تزریق ممکن است حساس به لمس باشد. برای راحتی بیشتر می توانید از مسکن های بدون نسخه استفاده کنید.

5.خارش: بعد از درمان، ناحیه مورد نظر ممکن است به مدت 7 تا 14 روز مقداری خارش داشته باشد. داروهای آنتی هیستامین غیر تجویزی به کاهش خارش کمک می کنند. اگر علائم ادامه داشته باشند، شما می توانید با پزشک تماس بگیرید. پیش از مصرف هرگونه دارو، برای پیشگیری از عوارض پیش بینی شده باید با پزشک یا داروساز در مورد ایمن بودن دارو مشورت کنید.  

الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر