دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

دکتر الهام تیزرویان

پوست، مو و زیبایی

نتایج سریع و چشم گیر کوکتل مو رویتاکر فرانسه

فهرست موضوعات

رویتاکر در اصل نام برند کوکتل یا دارویی است که ترکیبی بی نظیر برای افرادیست که با ریزش، آسیب دیدگی و کم پشتی مو ها و همچنین خشکی پوست سر درگیر هستند. با تزریق کوکتل مو رویتاکر فرانسه، مو و کف سر شما  آب رسانی و ویتامین درمانی شده و به مرور زمان و تکمیل جلسات درمانی خود، مو هایی زیبا، قوی و شاداب خواهید داشت. با استفاده از این درمان احیا کننده مو، افراد می توانند با ریزش و سستی مو ها خداحافظی کرده و اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازگردانند.

کوکتل مو رویتاکر چگونه عمل میکند؟

کوکتل مو رویتاکر را می توان برای درمان انواع مشکلات پوست سر و مو ها استفاده کرد. صرف نظر از علت، مدت و شدت ریزش مو، این محصول می تواند به تقویت و تولید مجدد مو ها و پوست سر کمک کرده و علائمی همچون خشکی یا چربی مو ها، شوره یا خشکی سر را از بین برد. علاوه بر آن نتایج استفاده موارد زیر را نیز نشان داده:

1_ تحریک و رشد مجدد مو ها

محصول مراقبت موی رویتاکر به گونه ای ساخته شده تا فولیکول های آسیب دیده، مو های نازک و شوره سر را کاهش و اعتماد به نفس فرد را افزایش دهد. این ویتامین تزریقی، ضمن از بین بردن شوره های سر، جهت تقویت ساختار پوست تا عمیق ترین بافت آن را نیز آب رسانی می کند.

2_ نتایج سریع و چشم گیر

نتایج تزریق کوکتل مو رویتاکر، سریع بوده و بسیاری از متقاضیان رشد نمایان مو ها را در تنها 2 جلسه تجربه می کنند. با انجام 6 جلسه درمانی رویتاکر، فرد بهبودی قابل توجه را در کیفیت، ظاهر و حس مو های خود تجربه خواهد کرد. 

رویتاکر مو چیست

موارد استفاده از کوکتل مو رویتاکر

مواد تشکیل دهنده رویتاکر 

هیالورونیک اسید و دیگر ساختار های پیچیده موجود در کوکتل مو رویتاکر فرانسه، علاوه بر آب رسانی و پاکسازی پوست سر، از بروز مجدد علائم نیز جلوگیری می کنند. افراد با استفاده از رویتاکر افزایش رشد و تقویت فولیکول و ریشه مو ها را نیز تجربه خواهند کرد. غلظت و ترکیب فوق العاده مواد طبیعی در این محصول، بهترین نتایج را در زمینه درخشش، نرمی، قدرت و تراکم مو ها برای فرد رقم خواهند زد.

آن چه کوکتل مو رویتاکر را از دیگر محصولات جدا می کند، ترکیب نو آورانه آن است که تاثیری معجزه آسا در پوست سر و مو ها بر جای می گذارد. وجود اجزای سازنده غنی در این محصول سبب آب رسانی فوق العاده به پوست سر می شود. این مواد با نفوذ به عمق پوست و رسیدن به ریشه مو، آن ها را جهت مبارزه با ریزش آماده کرده و علاوه بر ارتقای فرایند احیای مو، فولیکول ها را نیز تقویت می کند. محصول مراقبت موی رویتاکر شامل موارد زیر می شود:

آیا فرایند تزریق کوکتل مو رویتاکر دردناک است؟

با این که در این فرایند تزریق مواد دارویی انجام می شود اما نیازی به نگرانی درباره درد وجود ندارد. فرایند تزریق رویتاکر ایمن، راحت و غیر تهاجمی است.

آیا رویتاکر فرانسه از نظر بالینی اثبات شده است؟

محصولات رویتاکر نه تنها نو آورانه هستند بلکه از نظر بالینی نیز به اثبات رسیده اند. بسته به کیفیت موی فرد، با استفاده از این محصولات می توان کاهش ریزش مو، بهبود بافت مو و افزایش آبرسانی و سلامت پوست سر را مشاهده کرد. جهت کسب بهترین نتایج، انجام 6 جلسه درمانی ظرف 6 تا 10 روز توصیه می شود. همچنین، جهت حفظ نتایج در بلند مدت به جلسات تمدید نیز نیاز است.

نتایج ترکیبی  تزریق کوکتل مو رویتاکر و پی آر پی 

جهت کسب نتایج بهتر، محصولات رویتاکر فرانسه را می توان با دیگر درمان های جوانسازی ترکیب کرد. پی آر پی فرآیندی است که در آن مقداری از پلاکت های خون فرد گرفته شده و جهت باز تولید سلولی و ارتقا رشد فولیکول های مو به پوست سر تزریق می شود.

این اقدام نه تنها نتایجی فوق العاده در تقویت و باز تولید مو ها به همراه دارد بلکه در هنگام استفاده همزمان با درمان های رویتاکر، نتایج بدست آمده را دو چندان می کند. محصولات مراقبتی مو به طور کلی جهت مقابله با مشکلات مرتبط با پوست و مو به افراد مبتلا کمک می کنند. نتایج بی نظیر به دست آمده از محصولات یاد شده در واقع نتیجه ترکیب و تزریق مواد طبیعی موجود در آن ها به پوست سر و مو هاست.

الهام تیزرویان دکتر زیبایی در سعادت آباد

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 2روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

   برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم

تماس تلفنی

تلفن

اینستاگرام

منو

جستجو
مقالات
لیزر مو
فیلر و بوتاکس
ریزش مو
جوانسازی

فهرست موضوعات

پرسش از دکتر